مکاتبه با مشهد و تبریز برای میزبانی از تیم ملی

علوی: ورزشگاه آزادی خیلی زود به بهره‌برداری می‌رسد

امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: «در جلسه روز سه‌شنبه وزیر ورزش به واگذاری ورزشگاه‌ها به باشگاه‌های لیگ برتری تأکید کرد که این موضوع قطعاً موجب ارتقای کمی و کیفی ورزشگاه‌ها خواهد شد. امیدواریم با همت و انسجامی که در این جلسه بر آن تأکید و تسریع شد، اتفاقات مثبتی در حوزه سخت‌افزاری فوتبال رخ دهد. فدراسیون فوتبال هم خود را موظف می‌داند در همه ابعاد همچون گذشته در کنار باشگاه‌ها باشد و براین باوریم همه ما از یک خانواده هستیم.»
 علوی ادامه داد: «فدراسیون فوتبال با اطلاع از تأکیدات و قوانین تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا ماه‌ها زودتر ستاد دائمی آماده‌سازی ورزشگاه‌ها را تشکیل داد تا در آینده که ممیزان کنفدراسیون و فیفا جهت بررسی وضعیت سخت‌افزاری ورزشگاه‌ها به کشورمان می‌آیند، مشکلات مربوطه کمتر و کمتر شود. اطلاعات و نکات مهمی در این باره و مسأله مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها برای فصل جدید حائز اهمیت است که در روزهای آتی توسط مسولان کمیته صدور مجوز به استحضار عموم خواهد رسید.»
 او درباره وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان برای میزبانی از قطر در مقدماتی جام جهانی عنوان کرد: «درباره مسابقه تیم ملی با قطر گفتنی است که براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مذاکرات و مکاتباتی هم با استان آذربایجان شرقی و هم خراسان برای برگزاری دیدار تیم ملی با قطر انجام شده است. با توجه به اینکه ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا تأیید شده، مقرر است کادر فنی محترم تیم ملی ارزیابی و جمع‌بندی نهایی را انجام دهد.»
 علوی تصریح کرد: «با توجه به دستورات اکید دنیامالی ورزشگاه آزادی هم به سرعت در مسیر بازگشت به مدار قرار گرفته است. به صورت کلی با عنایت به عزم جدی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال همه در کنار هم تلاش می‌کنیم تا خواسته به حق علاقه‌مندان به فوتبال تحقق یابد.»
 مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره پیگیری فدراسیون برای تغییر ساعت برگزاری بازی‌های پرسپولیس و استقلال ایران در لیگ نخبگان آسیا با عنایت به همزمانی این رقابت‌ها گفت: «فدراسیون در این باره پیگیری‌های لازم را انجام داد و در هفته گذشته نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد اما موضوع با موافقت کمیته مربوطه در کنفدراسیون همراه نبود.»

جستجو
آرشیو تاریخی