صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و چهل و هفت - ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و چهل و هفت - ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۷

اردوگاه آبی

 حمایت دوباره مدیران از نکونام
 مدیران استقلال قبل از بازی با الغرافه به اردوی تیم سر زدند. بعد از حواشی اخیر استقلال و اختلافات جواد نکونام با مدیران باشگاه، حالا مسئولان شب قبل از بازی با الغرافه در هفته اول لیگ نخبگان آسیا از اردوی آبی‌پوشان دیدار کردند تا با وعده پاداش روحیه بازیکنان را افزایش داده و اقدام مؤثری در زمینه برد تیم انجام دهند. همچنین با این دیدار مدیران استقلال قصد داشتند هرچند به ظاهر حمایت دوباره خود را از نکونام نشان دهند تا ثابت کنند که بعد از حواشی اخیر اختلافات فعلاً برطرف شده است. در حالی که نکونام روزهای قبل در آستانه اخراج از نیمکت اسقلال قرار داشت، مدیران باشگاه به او فرصتی دوباره دادند تا حداقل در بازی با الغرافه همچنان هدایت آبی‌پوشان را برعهده داشته باشد. البته که به نظر می‌رسد برد مقابل الغرافه هم نمی‌تواند ماندن او را تضمین کند و سرمربی آبی‌پوشان باید رویکرد خود را در رقابت‌های لیگ برتر هم تغییر دهد.
 
 
استقلال- نساجی با استفاده از VAR
 بازی استقلال و نساجی مازندران با حضور VAR برگزار خواهد شد. شاگردان جواد نکونام بعد از پایان مأموریت موقت خود در لیگ نخبگان آسیا مجدداً باید به استقبال رقابت‌های لیگ برتر بروند که حالا در همین راستا هم 3 روز دیگر باید مقابل تیم نساجی مازندران قرار بگیرند. درحالی که این بازی در ورزشگاه شهید وطنی برگزار خواهد شد، طبق شنیده‌ها قرار است برای اولین بار کمک داور ویدیویی در این استادیوم تعبیه شود تا بازی بدون هیچ حرف و حدیثی برگزار شود. به نظر می‌رسد باتوجه به حضور علی خطیر در سمت مدیرعاملی و مخالفت مدیران نساجی با مربیگری ساکت الهامی، شاگردان نکونام در این بازی هم چالشی سخت را پیش رو خواهند داشت.


همچنان پیگیر جذب مهاجم
مدیران استقلال از امروز مجدداً مأموریت خود را برای جذب مهاجم شروع می‌کنند. در روزهای قبل زمزمه‌هایی مبنی بر جذب کریم انصاری فرد لژیونر تیم ملی و یا روبرتو تورس مهاجمی اسپانیایی به گوش می‌رسید که مسئولان موقتاً به‌خاطر تقابل با الغرافه قطر از آن دست کشیدند.
 حالا با اتمام رقابت آبی‌پوشان در هفته اول لیگ نخبگان آسیا، استقلالی‌ها از امروز مجدداً پیگیر جذب مهاجم خارجی هستند تا از بین روبرتو تورس و انصاری فرد با یکی توافق کرده و خط هجومی خود را تقویت کنند.
به نظر می‌رسد باشگاه استقلال دست‌بردار نیست و پروسه نقل و انتقالاتی باشگاه همچنان ادامه دارد که حالا باید دید در روزهای آینده موفق به جذب مهاجم جدید خواهند شد یا نه.
 

جلسه مدیران استقلال با یامگا
اینطور که شنیده می‌شود مدیران استقلال بزودی با کوین یامگا جلسه‌ای برگزار می‌کنند. در حالی که روند درمان چشم این مدافع فرانسوی به خوبی پیش نرفت، با قرار گرفتن در لیست خروج جواد نکونام مجبور به جدایی از جمع آبی‌پوشان شد. از آنجایی که یامگا در تمرینات استقلال توسط امید حامدی فر مصدوم شده بود حالا باشگاه موظف است تا مطالبات او را پرداخت کند و در همین راستا هم قرار است تا در روزهای آینده مسئولان استقلال جلسه‌ای با یامگا داشته باشند تا در همین زمینه تصمیم‌گیری‌های لازم صورت بگیرد. این اتفاق درحالی قرار است بیفتد که یامگا چند روز پیش به محل ساختمان باشگاه استقلال مراجعه کرده بود اما پاسخی از جانب مسئولان استقلال دریافت نکرد.


ادامه ماجراهای آمبولانس
 فدراسیون فوتبال بعد از مشکل به وجود آمده در ورزشگاه شهدای شهرقدس از باشگاه استقلال توضیح خواست.  درحالی که دو کارگر در ورزشگاه شهدای شهر قدس دچار برق گرفتگی شده بودند، آمبولانس مستقر در ورزشگاه از انتقال این دو به بیمارستان خودداری کرد که حالا این موضوع باعث شده است فدراسیون فوتبال از باشگاه استقلال توضیح بخواهد.
 از آنجایی که این‌گونه موارد در حیطه وظایف تیم میزبان است، فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به باشگاه استقلال خواهان ارائه توضیحات این ماجرا و علت رخ دادن این اتفاق شد.

جستجو
آرشیو تاریخی