نگاه آماری

اولین بازی تعویضی در فصل 25-2024
تجربه جدید صیادمنش پس از تیم ملی
اللهیار صیادمنش پس از اینکه در فهرست تیم ملی ایران در فیفادی اخیر قرار گرفت، در دو مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل قرقیزستان و امارات به طور کامل جزو نفرات ذخیره حضور داشت و فرصت بازی به او نرسید که در بازگشت به بلژیک هم دور از جمع 11 بازیکن اصلی وسترلو برابر اندرلخت بود. تیم فوتبال وسترلو که برای نخستین‌بار در فصل جدید اللهیار صیادمنش را دور از ترکیب اولیه و روی نیمکت داشت و به‌عنوان بازیکن ذخیره از او بهره برد، شب گذشته در ورزشگاه لوتو پارک به مصاف اندرلخت رفت و در نهایت به تساوی دو بر دو رسید. اللهیار صیادمنش که در 6 مسابقه گذشته ژوپیر لیگ بلژیک جایگاه ثابتی در ترکیب وسترلو داشت و نمایش خوبی در چهار هفته ابتدایی ارائه کرده و سه گل به ثمر رساند و یک پاس گل داده بود، در دیدار شب گذشته مقابل اندرلخت از ابتدای نیمه دوم به زمین رفت. صیادمنش در این دیدار دو شوت در دقایق 52 و 57 زد که یکی از آنها در چهارچوب دروازه اندرلخت بود و نتوانست چهارمین گل فصل خود در ژوپیر لیگ را به ثمر رساند.


تمرینات جالب دو ملی‌پوش در سواحل دبی
هیچ ستاره‌ای حریف سردار نیست
 تمرینات تیم شباب الاهلی برای دیدار با الوحده و همچنین حضور در لیگ قهرمانان آسیا در حالی دنبال می‌شود که مسئولان این تیم تمرین مفرحی را برای بازیکنان در نظر گرفتند و آنها را به یکی از مشهورترین سواحل دبی بردند.  ساحل الممرز دبی که در حاشیه خلیج فارس واقع شده و یکی از پنج ساحل این شهر محسوب می‌شود، میزبان ستاره‌های شباب الاهلی بود، جایی که آنها در کنار تمرینات فیزیکی و آمادگی جسمانی، والیبال ساحلی را هم در دستور کار خود قرار دادند. برپایی والیبال ساحلی بهترین فرصت برای سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی بود که استعداد نهفته خود را در امارات هم به نمایش بگذارند و بازیکنان هم‌تیمی را مات و مبهوت توانایی خود کنند. در این بین سردار آزمون بازیکنی سرشناس و شاخص در این زمینه محسوب می‌شود.  ​​​ او که حتی تیم والیبال زنان سریک را هم رهبری می‌کند، در این ورزش توانایی فوق‌العاده‌ای را از خود نشان داده تا بازیکن غیرقابل مهار والیبال ساحلی در تیم شباب الاهلی لقب بگیرد. البته سعید عزت‌اللهی نیز دست کمی از او ندارد تا هر دو ملی‌پوش ایرانی شباب الاهلی چهره‌های سرآمد در والیبال ساحلی تمرینی این تیم باشند، همان‌طور که در فوتبال هم جزو بهترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شوند.


قضاوت بنیادی‌فرد در لیگ نخبگان
دیدار دو تیم پوهانگ استیلرز کره جنوبی و شانگهای پورت چین از هفته دوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا در حالی روز سه‌شنبه ۱۰ مهر در پوهانگ کره جنوبی برگزار می‌شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا موعود بنیادی‌فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند. داور چهارم از کشور ازبکستان، ناظر داوری از قطر و نماینده مسابقه از ژاپن انتخاب
شده است.


کاپیتان تیم ملی جوانان:
  به اسم و شخصیت رقبا کاری نداریم
عرفان درویش عالی، کاپیتان تیم ملی فوتبال جوانان در خصوص اردوی تیم ملی فوتبال جوانان ایران در باشگاه ایرانیان دبی امارات، اظهار داشت: «خوشبختانه تمام امکانات ممکن را در اردو نظیر محل اسکان، چمن مرغوب و تغذیه مناسب در اختیار داریم. تک تک این چیزهاست که باعث می‌شود شرایط خوبی داشته باشیم و با آمادگی کامل وارد مسابقات مقدماتی جام ملت‌ها می‌شویم.» او درباره رقابت با لائوس، مغولستان و هندوستان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر۲۰سال آسیا، تأکید کرد: «تجربه حضور در جام جهانی زیر ۲۰ سال باعث شد تا بدانیم در رده‌های پایه اسم اصلاً مهم نیست‌. در تیم ملی بزرگسالان هم چنین چیزی را شاهد هستیم. او افزود: می‌بینیم انگلستان و برزیل به سایر تیم‌ها می‌بازند. ما باید تمام تلاش خودمان را بکنیم و به اسم و شخصیت هر تیمی کاری نداشته باشیم. با احترام باید مقابل تمام تیم‌ها که قابل احترام هم هستند بازی کنیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی