پیش بازی

آلومینیوم اراک - هوادار تهران
بازگشت رحمتی به اراک
مهدی رحمتی با شعار جوانگرایی هدایت تیم هوادار را برعهده گرفته اما این اتفاق مبارک نباید به قیمت قعرنشینی آنها تمام شود. او که سابقه نشستن روی نیمکت آلومینیوم را هم دارد یک امتیاز هم برایش غنیمت بزرگی به حساب می‌آید. چرا که آنها هفته آینده بازی سختی را مقابل فولاد در پیش دارند. اما مجتبی حسینی پس از باخت سنگین3 - یک مقابل مس رفسنجان به چیزی غیر از کسب سه امتیاز این بازی خانگی فکر نمی‌کند. آنها دوامتیازی هستند و پیروزی در این بازی قبل از بازی با پرسپولیس جایگاه بهتری را برایشان رقم خواهد زد.
 

فولادخوزستان – خیبر خرم‌آباد
بازی سخت
باخت به پرسپولیس شاید قابل پیش‌بینی بود اما یحیی گل‌محمدی امروز باید برنده شود. او پس از چند هفته موفق به فسخ قرارداد بازیکنان خارجی‌اش شد و با نفراتی هم که در اختیار دارد انتظارات هواداران تیمش را افزایش داده است.
بازی در اهواز برای هیچ تیمی آسان نیست و رضا مهاجری هم خیلی خوب به این موضوع اشراف دارد. او با خیبر خرم‌آباد تا امروز نتیجه قابل دفاعی را کسب کرده و اگر از فولادآره‌نا هم با امتیاز برگردد کار بزرگی را انجام داده است. خیبری‌ها هفته آینده یک بازی خانگی بسیار سخت مقابل
تراکتور دارند.
 

چادرملو- نساجی
طعم میزبانی برای نماینده یزد
باخت خانگی مقابل گل‌گهر شرایط را برای ساکت الهامی در نساجی سخت کرد. البته او به لطف قهرمانی جام حذفی و نگه داشتن این تیم در لیگ برتر فصل گذشته جایگاه خوبی میان هواداران دارد.
اما به هرحال باید نتیجه بگیرد و اگر روند امتیازدهی‌اش ادامه پیدا کند کار به مراتب سخت‌تر می‌شود. از طرفی اخراج موقت محمد عباس‌زاده از تیم هم به مشکلات این تیم اضافه کرد. اما سعید اخباری که حالا برای اولین مرتبه میزبانی در لیگ برتر را تجربه می‌کند و شرایط خوبی هم در جدول ندارد فقط به دنبال سه امتیاز بازی است.

جستجو
آرشیو تاریخی