دغدغه‌های اخباری در چادرملو

پاداش‌هایی که پرداخت نشد، مصدومانی که نرسیدند

حسین برزگر  یاری
روزنامه‌نگار


تیم فوتبال چادرملو پس از کسب مقام دوم لیگ آزادگان به لیگ برتر صعود کرد و پس از ۲۰ سال دوباره تب داغ هیجان فوتبال در میان مردمان کویر معنا پیدا کرد. اما پیش از آغاز لیگ برتر ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها با ارسال نامه‌ای به هیأت فوتبال یزد، ایرادهای مختلفی از ورزشگاه شهید نصیری مطرح و هشدار داد در صورت رفع نشدن این ایرادات یزد نمی‌تواند میزبان لیگ برتر باشد. به دنبال این موضوع مسئولان اجرایی و ورزشی استان با جدیت برای اخذ مجوز میزبانی ورزشگاه شهید نصیری یزد از رقابت‌های لیگ برتر تلاش خود را آغاز کردند و اکنون پس از دو ماه تلاش شبانه‌روزی، پس از بازدید «امیرحسین روشنک» مسئول مسابقات لیگ برتر فدراسیون فوتبال ایران از ورزشگاه شهید نصیری، مشخص شد که تیم چادرملو اردکان قادر خواهد بود بازی‌های خانه خود را در یزد برگزار کند. این اتفاق بعد از آن که اولین بازی خانگی چادرملو مقابل شمس‌آذر در ورزشگاه دستگردی انجام شد اما حالا بهترین فرصت را در اختیار شاگردان سعید اخباری قرار داده که در کنار هواداران پر‌شمارشان بازی خوبی مقابل نساجی ارائه دهند.
 
خبری از پاداش‌ها نیست
هنوز یادمان نرفته که در عصر روز 21 خرداد و بعد از پیروزی چادرملو مقابل دریای بابل برخی مسئولان تیم در میان هوادارانی که خودشان را به داخل چمن رسانده بودند وعده پرداخت مطالبات و پاداش‌های بازیکنان را دادند. اما تا امروز که آنها برای بازی چهارمین بازی لیگ آماده می‌شوند هیچ خبری از پاداش‌ها نیست. حتی شنیده شده که باشگاه قسط اول بازیکنان را برای فصل جدید به طور کامل پرداخت نکرده است. مسئولان باشگاه چه بخواهند و چه نخواهند این موضوع تأثیر منفی مستقیمی روی عملکرد تیم می‌گذارد.
 
مصدومیت‌های طولانی بازیکنان کلیدی
با اینکه در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن داخلی و خارجی با چادرملو قرارداد بستند اما سعید اخباری برای چیدمان اصلی، 3-4 بازیکن کلیدی‌اش را در اختیار نداشت. رضا محمودآبادی که در بازی‌های فصل گذشته لیگ آزادکان 12 گل زد و 12 پاس گل هم داده بود از ناحیه دوقلو دچار مصدومیت شد و در جریان یکی از تمرینات شدت گرفت و مشخص نیست برای بازی امروز هم شرایط مسابقه را داشته باشد. سعید محمدی مدافع راست و از بازیکنان ثابت فصل گذشته هم به دلیل مصدومیت بازی‌های لیگ را تا امروز از دست داده و شاید در بازی امروز هم در ترکیب اصلی نباشد. رضا دهقان هم که در جریان یکی از بازی‌ها از ناحیه سر دچار ضرب‌دیدگی شده بود هنوز شرایط ایده‌آل برای بازی را به دست نیاورده است.

جستجو
آرشیو تاریخی