لیگ نخبگان

خیال هواداران الاهلی راحت شد
محرز به النصر و پرسپولیس می‌رسد
یکی از نگرانی‌های هواداران الاهلی، نرسیدن ریاض محرز به دو دیدار حساس این تیم مقابل النصر و پرسپولیس بود. بازیکن ملی‌پوش الجزایری در فیفادی اخیر دچار آسیب‌دیدگی شد و گفته می‌شد احتمال دارد این دو مسابقه را از دست بدهد. اما روزنامه الریاضیه در شماره روز شنبه خود نوشته است که محرز به دیدار روز جمعه مقابل النصر می‌رسد و طبیعتاً او مشکلی برای جدال با پرسپولیس در دوشنبه هفته آینده نخواهد داشت. الریاضیه نوشته است: «منابع پزشکی احتمال حضور ریاض محرز، بازیکن تیم فوتبال الاهلی، در دیدار «ال‌کلاسیکو» مقابل النصر که جمعه آینده در ورزشگاه الاول پارک برگزار می‌شود را مطرح کرده‌اند. این منابع اضافه کردند که مصدومیت ستاره الجزایری به‌صورت یک ضربه به زانو بوده که در جریان بازی تیم ملی کشورش مقابل گینه استوایی رخ داده است. آن بازی با پیروزی ۲ بر صفر الجزایر در چهارچوب مقدماتی جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۵ در مراکش به پایان رسید. منابع مذکور همچنین تأکید کرده‌اند که کادر پزشکی تیم ملی الجزایر این مصدومیت را «سطحی» ارزیابی کرده‌اند و این موضوع مانعی برای حضور محرز در دیدار حساس هفته سوم نخواهد بود. با این حال، محرز همچنان تحت معاینات بیشتر قرار خواهد گرفت تا وضعیت نهایی او برای حضور در این ال‌کلاسیکو مشخص شود.» ولادیمیر پتکوویچ، سرمربی تیم ملی الجزایر، محرز و حسام عوار، بازیکن تیم الاتحاد، را به‌دلیل مصدومیت از اردوی تیم ملی در روز شنبه کنار گذاشت.

ای اف سی انتخاب کرد
میزبانی الاهلی در ورزشگاه 22 هزار نفری
در حالی که صبح دیروز روزنامه الریاضیه از میزبانی الاهلی از پرسپولیس در ورزشگاه ملک عبدالله خبر داده بود اما پس از درخواست باشگاه الاهلی عربستان و به دلیل تداخل برنامه‌های مسابقاتی در شهر جده، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت محل بازی حساس بین پرسپولیس و الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا را تغییر دهد. این دیدار قرار بود در ورزشگاه ملک عبدالله برگزار شود، اما به دلیل میزبانی بازی الاتحاد در این ورزشگاه تنها ۴۸ ساعت قبل از این دیدار، ورزشگاه دیگری انتخاب شد.
ورزشگاه پرنس عبدالله بن فیصل با ظرفیت ۲۲ هزار نفر به عنوان محل جدید برگزاری این مسابقه تعیین شد. این در حالی است که ورزشگاه ملک عبدالله ظرفیت ۶۲هزار نفری داشت و می‌توانست جمعیت بیشتری از هواداران را جذب کند. با این حال، به نظر می‌رسد که باشگاه الاهلی از ابتدا ترجیح می‌داد یا بازی به تعویق بیفتد یا محل برگزاری بازی به ورزشگاه کوچکتر پرنس عبدالله بن فیصل تغییر یابد. در نهایت AFC با درخواست دوم موافقت کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی