سعید مهری با پرسپولیس دوساله بست

آخرین خرید پرسپولیس؛ سوپرجنجالی

 در حالی که باشگاه پرسپولیس در کش و قوس بیرون گذاشتن سینا اسدبیگی از لیست بزرگسال خود بود و در شرایطی که طی چند روز اخیر صحبت از جذب سعید مهری جدی شده و بعضاً با مخالفت‌هایی از سوی هواداران این تیم مواجه شده بود اما در نهایت هافبک سابق استقلال به یکباره سرخپوش شد.
بعد از ظهر دیروز سعید مهری برای مذاکرات نهایی وارد باشگاه پرسپولیس شد و دقایقی بعد به صورت رسمی و با قراردادی دوساله به این تیم پیوست.
البته تا زمانی که باشگاه پرسپولیس نتواند نام اسدبیگی را از فهرست بزرگسال خود خارج کند نمی‌تواند مهری را به لیست خود بیاورد چرا که با جذب لوکاس ژوائو تعداد بازیکنان بزرگسال این تیم به 20 نفر رسید.
البته یک احتمال دیگر هم وجود دارد و آن اینکه نام اورونوف به لیست زیر25 سال برود که هنوز خبری در این مورد نیست و باشگاه پرسپولیس تلاش دارد تا اسدبیگی را از لیست خارج کند و شاید قرارداد او یکطرفه فسخ شود تا نام سعید مهری را در فهرست تیم بگنجانند.
نکته جالب اینجاست که سعید مهری بعد از انتقال به پرسپولیس تمام عکس‌هایش با لباس استقلال را از صفحه شخصی خود پاک کرد تا اولین قدم برای جلب رضایت هواداران دوآتشه پرسپولیس را بردارد اما این انتقال سوپرجنجالی می‌تواند حواشی بیشتری به دنبال داشته باشد.
مهری که اهل میانه آذربایجان شرقی است فوتبال خود را در ماشین‌سازی شروع کرد و بعد از سه فصل راهی تراکتور شد. او بعد از انجام ۳۸ بازی برای تراکتور راهی استقلال شد.
مهری که چهار فصل در استقلال حضور داشت، سال گذشته بعد از حواشی مربوط به سقف قرارداد و بستن قرارداد ۱۶۰ میلیون تومانی با این باشگاه سرانجام قراردادش را با آبی‌ها فسخ کرد و راهی آپوئل قبرس شد. این هافبک در استقلال با فرهاد مجیدی، ساپینتو و جواد نکونام کار کرد و فصل گذشته در قبرس دوباره شاگرد ریکاردو ساپینتو شد و با تیم آپوئل نیکوزیا به قهرمانی لیگ این کشور رسید.
جستجو
آرشیو تاریخی