صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و چهل و دو - ۲۰ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و چهل و دو - ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۵

خبر

سیروس دین‌محمدی
در کادر مدیریتی پیکان
رسول خطیبی که سال گذشته در مقطعی هدایت تیم فوتبال پیکان را بر عهده داشت، این فصل به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شده و در تلاش است شرایط مناسب را برای حضور پرقدرت این تیم در لیگ یک و بازگشت مجدد به لیگ برتر فراهم کند. خطیبی در آخرین اقدام خود سیروس دین‌محمدی، ستاره سابق استقلال و تیم ملی ایران و مربی پیشین تیم‌های استقلال، نساجی و... را به عنوان مشاور فنی خود انتخاب کرده تا در کنار او اهداف و برنامه‌های این باشگاه را پیش ببرد. تیم فوتبال پیکان در حال حاضر زیر نظر امید روانخواه برنامه‌های پیش‌فصل و نقل و انتقالات خود را دنبال می‌کند تا با بهترین شرایط وارد رقابت‌های لیگ آزادگان شود.


آماده‌سازی فولاد پشت درهای بسته
 قرمزپوشان اهوازی در تعطیلی لیگ برتر با نظر یحیی گل‌محمدی به تهران سفر کردند و اردوی تدارکاتی خود را در پایتخت برپا کردند. فولادی‌ها برنامه‌های تمرینی خود را در تهران جلو می‌برند تا آماده مصاف با خیبر خرم‌آباد در هفته چهارم شوند. فولاد مقابل گل‌گهر سیرجان در یک بازی تدارکاتی به میدان رفت و دو بر یک بازنده شد. نکته قابل توجه این است که با تصمیم گل‌محمدی هیچ تصویری از این بازی روی رسانه‌های رسمی فولاد قرار نگرفت. سرمربی قرمزپوشان اهوازی برای حفظ آرامش تیمش و اینکه اطلاعات و آمار فولاد به رسانه‌ها درز نکند، تیمش را مخفی کرده و در سکوت کامل خبری کارش را جلو می‌برد.  گل‌محمدی که در زمان حضور در پرسپولیس هم چندین بار اقدام به پنهان کاری تیمش در تعطیلات کرده بود، حالا در فولاد چنین رویه‌ای را در پیش گرفته تا اخبار نماینده خوزستان به تیم‌های دیگر نرسد.

 
سپاهان با شرایطی متفاوت مقابل تیم اردنی
 الوحدات اردن در آخرین بازی رسمی‌اش قبل از مصاف با طلایی پوشان فوتبال ایران که قرار است در اردن و در تاریخ 27 شهریور ماه برگزار شود، با پیروزی 3 بر یک از زمین مسابقه خارج شد.
 نکته قابل توجه اما اینکه سپاهان تا پیش از این مصاف برخلاف حریف خود یک بازی دیگر برگزار خواهد کرد و 6 بازیکن این تیم هم در اردوی تیم ملی حضور دارند و این موضوع به این معنی است که برخی بازیکنان سپاهان تا پیش از اولین مصاف آسیایی باید دو بازی برگزار کنند. با تغییر تقویم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و فرمت جدیدی که کنفدراسیون فوتبال آسیا با تعریف سه سطح رقابتی بنیان گذاشته، مسابقات این فصل نمایندگان آسیایی ایران از جمله سپاهان بسیار فشرده‌تر از سال‌های قبل دنبال خواهد شد و آنها چاره‌ای جز پذیرفتن این برنامه و آماده‌سازی خود برای مواجهه موفقیت‌آمیز با آن ندارند.


درخواست نساجی برای رفع نواقص وطنی
فدراسیون فوتبال سه روز پیش در راستای استانداردسازی ورزشگاه‌های تیم‌های لیگ برتری، نامه‌های جداگانه‌ای را به رؤسای هیأت‌های فوتبال استان‌هایی که ورزشگاه‌های آنها برای میزبانی با مشکلاتی روبه‌روست، ارسال و تأکید کرد که نواقص این ورزشگاه‌ها باید تا قبل از هفته پنجم برطرف شود و مقدمات صدور مجوز جدید فراهم آید. ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر یکی از هفت ورزشگاهی است که باید ایرادات آن برطرف شود. برهمین اساس باشگاه نساجی با ارسال نامه‌‌ای به اداره کل ورزش و جوانان مازندران، ضمن بیان اینکه تمام مواردی که در جهت بازسازی و ترمیم ورزشگاه وطنی برعهده این باشگاه بوده، انجام شده است، خواستار برطرف شدن نواقص ورزشگاه در مهلت باقیمانده شد. گفتنی است در نامه ارسالی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به هیأت فوتبال مازندران و باشگاه نساجی، 21 ایراد از ورزشگاه شهیدوطنی گرفته شده است که باید تا قبل از هفته پنجم برطرف شوند و در صورت عدم رفع نواقص ورزشگاه، میزبانی نساجی بدون تماشاگر خواهد بود.

جستجو
آرشیو تاریخی