اردوگاه سرخ

حضور گولسیانی در برد بزرگ
گئورگی گولسیانی که در برخی بازی‌های تیم ملی کشورش در جام ملت‌های اروپا بازیکن نیمکت‌نشین بود در نخستین بازی لیگ ملت‌ها به ترکیب اصلی رسید. گولسیانی در کنار کاشیا و دوالی در خط دفاعی سه نفره تیم ملی گرجستان مقابل جمهوری چک در ترکیب اصلی بود و تا دقیقه 88 هم در زمین ماند. در این مسابقه گرجستان یک برد درخشان به دست آورد و با نتیجه 4 بر یک حریف خود را در هم کوبید تا شروعی مقتدرانه در لیگ ملت‌های سطح دوم داشته باشد. تیم ملی گرجستان سه‌شنبه شب در همین رقابت‌ها میهمان آلبانی است.


جمعه، سفر به جده
کاروان پرسپولیس به منظور برگزاری نخستین مسابقه خود در مسابقات نخبگان آسیا عصر جمعه تهران را به مقصد جده ترک خواهد کرد. با توجه به فشردگی بازی‌هایی که سرخپوشان پیش‌رو دارند، باشگاه پرسپولیس برای بازی نخست خود در رقابت‌های نخبگان آسیا که به میزبانی الاهلی عربستان خواهد بود، پرواز چارتری تدارک دیده است. این پرواز از هواپیمایی وارش خواهد بود و کاروان سرخپوشان قرار است عصر جمعه پرواز مستقیم به جده داشته باشند. پرسپولیس و الاهلی ۲۶ شهریور در جده به مصاف هم خواهند رفت و سرخپوشان ایران پس از استراحت و ریکاوری قرار است عصر روز ۲۷ شهریور، از جده به تهران پرواز کنند.
 

سرخ ها تا چهارشنبه وقت دارند
بنابر اعلام امیرعلی حسینی، مدیر روابط بین‌الملل باشگاه، سرخپوشان ایران برای تقویت و اضافه کردن مهره کلیدی خود در تیم، برای حضور پرقدرت در مسابقات نخبگان آسیا تا پنج روز پیش از آغاز اولین بازی فرصت دارند و در صورت جذب و اعلام حضور در لیست جدید، بازیکن مورد نظر می‌تواند در بازی‌های رسمی پرسپولیس شرکت کند. همچنین، هر تیم قادر خواهد بود، پنج بازیکن را در لیست نهایی تا پنج روز قبل از نخستین بازی، جابه‌جا کند. تیم فوتبال پرسپولیس، نماینده شایسته ایران در مسابقات نخبگان آسیا، در اولین بازی خود میهمان تیم الاهلی در عربستان خواهد بود. این بازی از ساعت ۲۱:۳۰ روز دوشنبه ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد.


توافق نیانگ با وداد مراکش
در شرایطی که پرسپولیس امیدوار بود در روزهای باقیمانده از پنجره نقل و انتقالات تابستانی با جذب امبایه نیانگ خط حمله خود را تقویت کند، اما اکنون از مراکش خبر می‌رسد که مهاجم سابق میلان با باشگاه الوداد به توافق رسیده و قرار است راهی این تیم شود. آنگونه که رسانه کازابلانکا نوشته، باشگاه الوداد موفق شد با امبایه نیانگ، مهاجم سنگالی-فرانسوی به توافق نهایی دست پیدا کند. این قرارداد در شرایطی به امضا خواهد رسید که نیانگ چند روزی را به دعوت رئیس باشگاه، هشام آیت منا، در شهر کازابلانکا به سر برد تا توافق نهایی بین طرفین شکل بگیرد.

جستجو
آرشیو تاریخی