جلسات بی‌نتیجه با گزینه مازاد باشگاه

ابهام بزرگ در جدایی اجباری اسدبیگی

با اینکه باشگاه پرسپولیس تلاش دارد تا سینا اسدبیگی را از لیست خارج و به جای او سعید مهری را به خدمت بگیرد اما هافبک دفاعی سرخ‌ها راضی به جدایی نیست.
بعد از برگزاری جلسه بی‌نتیجه مدیربرنامه‌های این بازیکن با مسئولان باشگاه پرسپولیس که روز شنبه اتفاق افتاد دیروز اسدبیگی به ساختمان باشگاه رفت و مذاکراتی با حسین بادامکی معاون باشگاه داشت که این جلسه هم به نتیجه‌ای نینجامید. طی روزهای اخیر گفته می‌شد باشگاه پرسپولیس قصد دارد این بازیکن را به صورت قرضی راهی نساجی مازندران کند اما این انتقال مورد توافق سینا و مدیر برنامه‌هایش قرار نگرفت. همچنین اخیراً شایعه شده یحیی گل محمدی که دو سال قبل این بازیکن را از ذوب‌آهن به پرسپولیس آورد او را برای فولاد خواسته اما خبری از این انتقال هم نیست.
دیروز اسدبیگی بعد از برگزاری جلسه در ساختمان باشگاه به خبرنگاران گفت: ان‌شاءالله بزودی یکسری صحبت‌ها را مطرح می‌کنم. امروز(یکشنبه) چیز خاصی اتفاق نیفتاد و آمدم سر بزنم‌. دیروز(شنبه) سر تمرین بودم ولی عکس من را منتشر نکرده بودند وگرنه حضور داشتم.
اسدبیگی ادامه داد: آقای گاریدو به من اعتقاد دارد. امروز(یکشنبه) درویش نبود و با حسین بادامکی صحبت کردم. اصرار وجود دارد و بزودی یکسری صحبت‌ها را خواهم کرد.
او در مورد اینکه آیا پیشنهادی از تیم‌های دیگر دارد گفت: پیشنهاد که... دو روز مانده به پایان نقل و انتقالات! به‌زودی حرف‌هایم را خواهم گفت.
بعد از صحبت‌های اسدبیگی حالا این تئوری که باشگاه اسدبیگی را نمی‌خواهد و این مسأله خواسته گاریدو نیست قوت یافته است. هافبک شماره 88 پرسپولیس در بازی هفته اول مقابل تیم سابقش ذوب‌آهن در فهرست بیست نفره بود اما به عنوان بازیکن تعویضی هم به زمین نرفت. در بازی هفته دوم در تبریز اما اسدبیگی به ترکیب اصلی رسید و 70 دقیقه هم در زمین ماند تا اینکه جای خود را به سعید صادقی داد. جالب اینجاست که گاریدو این بازیکن را در بازی با فولاد هم در ترکیب اصلی قرار داد اما بین دو نیمه تعویضش کرد و خدابنده‌لو را به زمین فرستاد.
حالا دو گمانه وجود دارد. برخی می‌گویند بعد از بازی فولاد، گاریدو گفته اسدبیگی را نمی‌خواهد و هافبک مدرن‌تری نیاز دارد که فیلم بازی‌های مهری را به او نشان داده‌اند و از سوی دیگر این احتمال هم وجود دارد که مطابق گفته اسدبیگی، باشگاه او را نمی‌خواهد و گاریدو درخواستی برای کنار گذاشتن این بازیکن و جذب بازیکن دیگری را نداده است.
البته نکته مهم اینجاست که پرسپولیس اگر بخواهد سعید مهری را جذب کند بازیکن مدرن‌تر و شاخص‌تری مثل میلاد سرلک را هم در خط میانی دارد و مشخص نیست باشگاه چه اصراری به جذب سعید مهری دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی