خبر

ربیعی: بازیکنان برای رفع مسائل معیشتی مشکل دارند
محمد ربیعی سرمربی ذوب‌آهن با انتشار متنی در فضای مجازی اعلام کرد بازیکنان و اعضای تیم فوتبال ذوب‌آهن هیچ مبلغی از قراردادهای خود را نگرفته‌اند: «وقتی به این فکر می‌کنم که بازیکنان و همکارانم در ذوب‌آهن هیچ مبلغی از قراردادهای خود را دریافت نکرده‌اند، دلم به درد می‌آید. هر روز که آنها را در محل تمرین می‌بینم، از چهره‌شان می‌خوانم که در رفع مسائل ساده معیشتی هم به مشکل خورده‌اند و این برایم قابل تحمل نیست. تشکر از بازیکنان با شرف و متعصبم که با وجود انبوهی از مشکلات، دم هم نمی‌زنند.» البته او اصلاً ناامید نیست: «هر چند که طاقت نگاه کردن در صورت‌شان را ندارم، اما بر این باورم که موفقیت همیشه از آن کسانی خواهد بود که از جنگیدن دست نمی‌کشند.»


لیموچی فعلاً بیرون
سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی تاکنون توانسته بازیکنان جوان و خوبی را به خدمت بگیرد که یکی از آنها مهدی لیموچی وینگر جوان فصل گذشته آلومینیوم اراک بود که با عقد قراردادی راهی سپاهان شد اما تا به امروز مدیران این باشگاه نتوانسته‌اند قرارداد بازیکن جدید خود را به ثبت برسانند و او کماکان در لیست بازیکنان «ژوزه مورایس» حضور ندارد. در روزهای اخیر گفته می‌شد که باشگاه مس برای جذب این بازیکن اقدام کرده است که این موضوع هنوز قطعی نشده و با اینکه دو جای خالی در تیم مس وجود دارد اما مدیران این باشگاه به دنبال نفرات نهایی انتخاب شده از سوی محرم نویدکیا هستند تا بتوانند دو بازیکن مدنظر او را به خدمت بگیرند.


مشکل فوتبال ایران از زبان بیفوما
تیوی بیفوما بازیکن استقلال خوزستان که در 41 بازی با پیراهن تیم ملی کنگو، 16 بار موفق به گلزنی شده در همین سه هفته به یکی از مشکلات اصلی فوتبال ما پی برده است: «همه چیز در فوتبال ایران خوب پیش می‌رود و شکل حرفه‌ای دارد. تنها مشکل فوتبال ایران به زمین مربوط می‌شود. زمین تمرین در ایران کافی نیست و فوتبال شما از این لحاظ شرایط خوبی ندارد.»


کنت و منشا پول می گیرند
تمرین نمی‌کنند
گادوین منشا و کریستوفر کنت دو بازیکن خارجی فولاد هستند که تا پایان فصل جاری با این باشگاه قرارداد دارند اما در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی قرار گرفته‌اند و در تمرینات و مسابقات تیم شرکت نمی‌کنند. کنت و منشا که قراردادی با مبلغ نسبتاً بالا در ابتدای فصل گذشته و با مدت دو سال امضا کردند، به هیچ نحوی حاضر به توافق با مدیران فولاد نیستند. در اوایل نقل‌وانتقالات تابستانی هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل فولاد از راهکارهایی صحبت کرد که برای توافق مالی با کنت و منشا به کار خواهد گرفت، اما تاکنون نتوانسته آنها را راضی کند. جالب اینکه کنت و منشا این روزها در اهواز حضور دارند و باشگاه فولاد خوزستان هم هزینه اسکان و حقوق آنها را طبق قرارداد پرداخت می‌کند اما نام این دو خارجی در لیست تیم وجود ندارد و قراردادشان هم در سازمان لیگ ثبت نشده است.


احتمال جدایی حیدریه از فولاد
از باشگاه فولاد خبر می رسد که سرمربی آن ها به مسوولان باشگاه اعلام کرده به وحید حیدریه نیاز ندارد و این بازیکن ۳۲ساله و سابق پرسپولیس در لیست خروج قرار گرفته است. از همین‌رو حیدریه طی روزهای اخیر در تمرینات فولاد غایب است. شنیده می‌شود گل‌محمدی برای این پست به سراغ بازیکن خارجی رفته و به دنبال بررسی گزینه‌ها و در نهایت معرفی یکی از آنها به باشگاه است.

جستجو
آرشیو تاریخی