صفحات
  • صفحه اول
  • فوتبال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و چهل - ۱۸ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و چهل - ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۷

با وجود شایعه مذاکره با تراکتورسازی و پرسپولیس

مهرداد محمدی در استقلال ماندنی شد

پس از تأیید محرومیت 6 جلسه‌ای مهرداد محمدی، مدیران استقلال برای اینکه بتوانند کمی فضای خالی در سقف بودجه ایجاد کرده و قرارداد گوستاوو بلانکو را ثبت کنند، اقدام به فسخ قرارداد محمدی کردند که البته این کار نیز کافی نبود و در ادامه قرارداد سهرابیان نیز فسخ شد تا مهاجم آرژانتینی بتواند قراردادش را ثبت کرده و برابر استقلال خوزستان به میدان برود.
نکته جالب اینکه نکونام در بخشی از صحبت‌های خود به فسخ قرارداد دو تن از بازیکنان تیم به خاطر اصرار مدیران باشگاه به حفظ ایوان زیلیکیچ اشاره کرد و گفت: «مهرداد محمدی با من تماس گرفته بود و بسیار غمگین و ناراحت بود که چرا باید اسم من از لیست کنار گذاشته شود، اما برای یک بازیکن بی‌کیفیت کارت بازی هم صادر شود؟ او به خود من گفت با مدیریت باشگاه بار‌ها تماس گرفتم، اما جواب تلفن‌هایم را نداد و مجبور هستم برخلاف میل باطنی از استقلال بروم.»
در چنین شرایطی بود که از تراکتور و پرسپولیس به عنوان مقاصد احتمالی محمدی نام برده می‌شد اما با توجه به پر شدن ۷ سهمیه لیگ برتر تراکتور، این باشگاه امکان جذب بازیکن ایرانی را ندارد و به همین دلیل نمی‌تواند با محمدی قرارداد امضا کند. همچنین سعید مظفری‌زاده در مصاحبه‌ای این موضوع را تأیید کرد که این باشگاه علاقه‌ای به جذب مهرداد ندارد.
شایعه دیگر پیوستن او به پرسپولیس بود که حتی شنیده می‌شد به واسطه حضور برادر مهرداد یعنی میلاد محمدی در این تیم، خودش هم علاقه‌مند به حضور در جمع سرخ‌پوشان است که گاریدو آب پاکی را روی دست مهرداد ریخت و اعلام کرد تنها به جذب مهاجم خارجی فکر می‌کند.
اما با وجود تمام این شایعات، عصر شنبه مهرداد محمدی و مدیرعامل استقلال خارج از باشگاه با یکدیگر ملاقات کردند و توافق نهایی برای ادامه حضور این بازیکن به دست آمد تا خیال هواداران استقلال بابت این موضوع راحت شود. بر این اساس مهرداد محمدی همچنان در فهرست استقلال باقی خواهد ماند و احتمال جدایی وی از استقلال منتفی شد.

جستجو
آرشیو تاریخی