خبر و مصاحبه

 سپاهان – ملوان در فولادشهر
ملوان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه ۲۳ شهریور باید از ساعت ۱۸:۴۵ به مصاف سپاهان برود. در حالی که ورزشگاه نقش جهان شرایط بدی دارد و در حال بازسازی است، امکان میزبانی طلایی‌پوشان در آن ورزشگاه وجود ندارد. با توجه به پیگیری‌های انجام شده شاگردان مورایس باید در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم شمالی باشند.
 

مظفری‌زاده: تراکتور تکمیل است
سعید مظفری‌زاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره آخرین وضعیت باشگاهش می‌گوید: «با توجه به تعطیلی چند روزه لیگ، دراگان اسکوچیچ چند روزی به بازیکنان استراحت داد. البته برنامه آماده‌سازی شخصی برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود و از پنجشنبه هم بار دیگر تیم‌مان استارت زد و امیدواریم روند خوب‌مان را ادامه دهیم.» او درباره شایعه احتمال حضور مهرداد محمدی در این تیم می‌گوید: «تیم ما تکمیل و لیست‌مان هم تقریباً تکمیل شده است. ما صحبت خاصی با او نداشتیم. در مورد نفر خاصی صحبت نمی‌کنم، ولی همان‌طور که گفتم تیم‌مان در حال حاضر تکمیل است.» آنها مشکل سقف قرارداد هم ندارند: «مشکلی نداشتیم. ما براساس سقف پیش رفتیم و مشکلی وجود ندارد.»


مارکو: خیبر نه به قهرمانی فکر می‌کند، نه به قعرنشینی
مارکو اورلیو داکونیا مربی برزیلی خیبر خرم‌آباد درباره شرایط تیمش می‌گوید: «بسیار خوشحال هستم که بخشی از خانواده خیبر محسوب می‌شوم. این تیم برای اولین بار در لیگ برتر شرکت می‌کند و انگیزه زیادی دارد. ما هم تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا اشتباهات را به حداقل برسانیم و با ارائه عملکرد خوب، خیبر را در لیگ برتر حفظ کنیم.» او در مورد انتقال به خیبر پس از پایان همکاری با استقلال خوزستان این طور می‌گوید: «برنامه مالک باشگاه خیبر را پسندیدم تا تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و تیم خوبی برای فصل آینده بسازیم. زندگی آرامی در خرم‌آباد جریان دارد و مردم این شهر بسیار میهمان‌نواز هستند. انگار در خانه خودمان زندگی می‌کنیم. ما به قهرمانی یا قعرنشینی فکر نمی‌کنیم و می‌خواهیم فصلی معمولی داشته باشیم.»


۳ ایراد ورزشگاه چادرملو برطرف شد
رئیس هیأت فوتبال استان یزد ابراز امیدواری کرد ایرادهای باقیمانده ورزشگاه شهید نصیری یزد تا روز برگزاری دیدار چادرملو - نساجی برطرف شود. امیر فرشاد تفکری درباره بازدید روز پنجشنبه امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری لیگ برتر فوتبال از شرایط ورزشگاه شهید نصیری یزد می‌گوید: «روشنک گفت که تصمیم نهایی برای میزبانی یزد بزودی اعلام می‌شود. نور هزار و 400 لوکس در ورزشگاه نصب شده که باید به هزار و 600 لوکس برسد. به چمن اشاره کردند و اینکه مسیر ورود بانوان باید آسفالت شود که زیرسازی انجام شده است.» او در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توان به میزبانی چادرملو از نساجی مازندران در روز 23 شهریور امیدوار بود یا خیر؟ این طور می‌گوید: «از حل شدن مسأله مطمئن نیستیم، اما 80 درصد کار انجام شده است. 9 روز تا دیدار چادرملو - نساجی پیش رو داریم و امیدوارم با برطرف کردن این موارد تا روز 23 شهریور، تأییدیه سازمان لیگ را بگیریم.» آخرین خبر این که با میزبانی چادرملو در یزد موافقت شد.


ارسلان- ذوب‌آهن، توافقی در کار نیست
دو روز پیش اخباری مبنی بر توافق ارسلان مطهری مهاجم سابق استقلال با مسئولان ذوب‌آهن در فضای رسانه‌ای و مجازی منتشر شد. در این خصوص گفته می‌شد که مهاجم پیشین تراکتور به زودی راهی اصفهان خواهد شد تا دوباره پیراهن ذوب‌آهن را بر تن کند اما چنین موضوعی صحت ندارد. اگرچه طی روزهای گذشته مسئولان ذوب‌آهن صحبت‌هایی با ارسلان مطهری داشتند اما این مذاکرات منجر به توافق نشده است. بر اساس پیگیری‌ها مطهری با مسئولان ذوب‌آهن بر سر مسائل مختلف توافق نکرده و حضور او در تیم سبزپوش اصفهانی منتفی است. این مهاجم باتجربه با برخی دیگر از تیم‌های خواهان خود در حال مذاکره است و به نظر می‌رسد به زودی راهی یکی از تیم‌های لیگ برتری شود.

جستجو
آرشیو تاریخی