مصاحبه

توصیه اخلاقی کاپیتان سابق تیم ملی به ملی‌پوشان جوان
پروین: از موبایل فاصله بگیرید
 اردوی تیم ملی فوتبال جوانان ایران قبل از شروع مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا در حالی در تهران جریان دارد که علی پروین و محمود خوردبین، پیشکسوتان فوتبال کشور در این اردو شرکت کردند. حسین عبدی، سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران که در زمان حضور بیش از یک دهه‌ای خود در پرسپولیس زیر نظر علی پروین هم قرار گرفته بود به استقبال این دو پیشکسوت رفت. اسطوره‌های فوتبال کشور سپس در جلسه با اعضای تیم تجربه‌های گرانبهای خود را به اشتراک گذاشتند.
 حسین عبدی در ابتدا به تشریح وضعیت تیمش در آستانه رقابت‌های مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا پرداخت. او سپس از نحوه استفاده از نخبگان فوتبال کشور در اردوهای مختلف صحبت کرد .
پس از صحبت‌های حسین عبدی، محمود خوردبین ضمن تحسین عملکرد تیم تحت هدایت عبدی افزود: «موفقیت‌های شما را از زمان نوجوانان دیده و الان هم دنبال می‌کنم. می‌دانم چقدر باید زحمت بکشید چون تمام این رده‌ها را خودم طی کردم. فقط کافی است آنچه از شما خواسته شده است را رعایت کنید. همین برای موفقیت چنین تیمی کافی است.»
 علی پروین، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس نیز اظهار داشت: «ابتدا باید از آقای عبدی تعریف کنم. همه شاگردان من خوب بودند اما حسین از لحاظ شخصیت و حرفه‌ای‌گری چیز دیگری بود. نیازی نبود برای او مراقب گذاشت چون خودش مراقب تمام کارهایش بود.»
 وی ادامه داد: «فقط دو نکته را باید بگویم. ابتدا اینکه از لحاظ فنی فقط به حرف مربیان گوش دهید. تک تک عوامل کنار زمین برای شما تلاش می‌کنند. کافی است صحبت‌های آنها را در زمین پیاده کنید. همچنین از شما می‌خواهم گوشی‌های همراه‌تان کمتر کنار شما باشد زیرا برای سن شما و حتی بالاتر از شما ضرر دارد. فقط به فوتبال فکر کنید چون می‌توانید بدرخشید و افتخارات ملی برای کشور عزیزمان رقم بزنید.»

جستجو
آرشیو تاریخی