خبر

اعلام آمادگی ۲ باشگاه برای خرید
 ۳ دوربین HD
‌پس از برگزاری سه هفته از فصل بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و مشکلاتی که برای برگزاری مسابقات با VAR به وجود آمده بود، فدراسیون فوتبال به باشگاه‌های لیگ برتری اعلام کرد اگر می‌خواهند در بازی‌های‌شان از سیستم کمک داور ویدیویی استفاده شود، باید در ورزشگاهی که میزبانی می‌کنند، حداقل سه دوربین HD نصب کنند تا با کمک این سه دوربین، مسابقات‌شان با VAR برگزار شود. برهمین اساس، دو باشگاه آلومینیوم اراک و مس رفسنجان با ارسال نامه‌های جداگانه‌ای به فدراسیون فوتبال، آمادگی خود را برای خرید سه دوربین HD اعلام کردند تا پیش از برگزاری هفته پنجم لیگ برتر، این اتفاق صورت پذیرد و بازی‌های خانگی آلومینیوم و مس رفسنجان هم با شرایطی بهتر با VAR برگزار شود.


مهاجم دورگه ایرانی در تیم
مطرح بلژیکی
دنیس اکرت مهاجم ۲۷ ساله ایرانی- آلمانی است که سابقه بازی در تیم‌های بوروسیا مونشن گلادباخ آلمان و سلتاویگو اسپانیا را در کارنامه خود دارد.
 وی در تابستان ۲۰۲۲، پس از درخشش در تیم اینگولشتات و ثبت ۲۵ گل و ۱۵ پاس‌گل در ۷۸ دیدار، راهی یونیون سن ژیلواز در لیگ بلژیک شد.
 وی حالا بعد از دو سال حضور در این تیم با اعلام رسمی باشگاه استاندارد لیژ بلژیک راهی این تیم مشهور فوتبال بلژیک و قاره اروپا شد. استاندارد لیژ هم اکنون با کسب ۸ امتیاز در رده دهم ژوپیرلیگ بلژیک قرار دارد. همچنین این تیم سابقه ۱۰قهرمانی در رقابت‌های لیگ بلژیک و ۸ قهرمانی جام حذفی را در کارنامه دارد.


اولتیماتوم فدراسیون برای آماده‌سازی ۷ ورزشگاه
فدراسیون فوتبال در راستای استانداردسازی ورزشگاه‌‌های تیم‌های لیگ برتری، نامه‌های جداگانه‌ای به رؤسای هیأت‌های فوتبال استان‌های تهران، خوزستان، آذربایجان شرقی، مازندران، گیلان، یزد و قزوین که ورزشگاه‌های آنها برای میزبانی با مشکلاتی روبه‌رو است، ارسال و تأکید کرده است نواقص باید تا قبل از هفته پنجم برطرف شود، تا مجوز جدید صادر شود. 7 ورزشگاه غدیر اهواز، پاس قوامین تهران، یادگار امام(ره) تبریز، شهید وطنی قائم‌شهر، سیروس قایقران انزلی، شهیدنصیری یزد و سردار آزادگان قزوین استادیوم‌هایی هستند که باید تا هفته پنجم تجهیز شوند.

جستجو
آرشیو تاریخی