خبر

سپاهان: شکاری فروشی نیست
اسدی شاید
سه هفته از لیگ برتر گذشته و تیم‌ها با شناخت نسبی از شرایط فنی و کیفی لیست خود و البته بر اساس سقف قرارداد به دنبال ایجاد تغییر در فهرست خود هستند تا با تقویتی دوباره آماده ادامه فصل پرماجرای لیگ بیست و چهارم شوند. جدیدترین و البته شاید جالب‌ترین خبر نقل و انتقالاتی اکنون مربوط به باشگاه سپاهان اصفهان است که بعد از حذف از لیگ نخبگان و صدرنشینی در پایان سه هفته ابتدایی لیگ، به دنبال تغییراتی در فهرست خود و حضوری موفق در ادامه فصل و خصوصاً لیگ قهرمانان آسیاست که در آن شانس خود را زیاد می‌بیند.
در این رابطه گفته می‌شود بنا به تصمیم ژوزه مورایس قرار است نام رضا اسدی و سیاوش یزدانی از لیست این تیم کنار گذاشته شود و در فهرست فروش قرار گیرد. رضا اسدی فصل گذشته از تراکتور به عنوان ستاره‌‌ای گران‌قیمت به سپاهان منتقل شد. از سوی دیگر سیاوش یزدانی که در روزهای ابتدایی فصل هم با شایعه کنار گذاشته شدن از سپاهان مواجه شد، با انتشار یک استوری مدعی شد مشکلی نیست و با هماهنگی مدتی دور از تیم خواهد بود و بزودی بازمی‌گردد. حالا برخلاف اخبار شنیده شده؛ ظاهراً باشگاه سپاهان رضا شکاری را در فهرست فروش نگذاشته و اگر رضا اسدی مشتری خوبی داشته باشد او را می‌فروشد.
 

پیوستن هافبک تیم ملی به خیبر
هافبک ۱۸ ساله و جوان تیم فوتبال زیر ۲۱سال ایران با عقد قراردادی به خیبر خرم‌آباد پیوست. مبین دهقان هافبک سابق پیکان تهران که در عضویت تیم فوتبال جوانان است، سهمیه زیر ۲۱ سال محسوب می‌شود و در فصل پیش‌رو شاگرد رضا مهاجری خواهد بود. دهقان در تیم‌های پرسپولیس و سایپا نیز سابقه عضویت دارد و در اردوهای تیم ملی جوانان حضوری مستمر دارد.
 

ورزشگاه شهید نصیری یزد آماده میزبانی
تیم فوتبال چادرملو پس از کسب مقام دوم لیگ آزادگان به لیگ برتر صعود کرد و پس از ۲۰سال دوباره تب داغ هیجان فوتبال در میان مردمان کویر معنا پیدا کرد. اما پیش از آغاز لیگ برتر ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها با ارسال نامه‌ای به هیأت فوتبال یزد، ایرادهای مختلفی از ورشگاه شهید نصیری مطرح کرد و هشدار داد در صورت رفع نشدن این ایرادات یزد نمی‌تواند میزبان لیگ برتر باشد.
به دنبال این موضوع مسئولان اجرایی و ورزشی استان با جدیت برای اخذ مجوز مجوز میزبانی ورزشگاه شهید نصیری یزد از رقابت‌های لیگ برتر تلاش خود را آغاز کرد و اکنون پس از دو ماه تلاش شبانه‌روزی، پس از بازدید «امیرحسین روشنک» مسئول مسابقات لیگ برتر فدراسیون فوتبال ایران از ورزشگاه شهید نصیری، مشخص شد که تیم چادرملو اردکان قادر خواهد بود بازی‌های خانه خود را در یزد برگزار کند.
بازدید روشنک در حالی از ورزشگاه نصیری انجام شد که تقریباً ۹۵ درصد از ایرادات مورد نظر سازمان لیگ برطرف شد و تنها مسائل جزئی باقی مانده که تا روز یکشنبه برطرف خواهد شد.
بر این اساس تیم فوتبال چادرملو اردکان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهید نصیری یزد از تیم نساجی مازندران پذیرایی خواهد کرد.


فسخ قرارداد بازیکن تازه‌وارد ذوب‌آهن
محمدجواد آزاده، هافبک 24ساله که در نقل و انتقالات از پیکان تهران به ذوب‌آهن اصفهان رفت و در هفته‌های ابتدایی نیز دقایقی برای سبزپوشان اصفهانی به میدان رفت، قراردادش را
فسخ کرد.
آزاده در سه هفته ابتدایی چندان به بازی گرفته نشد و باتوجه به اینکه احتمال می‌داد این مسأله ادامه‌دار باشد، پیشنهاد جدایی از ذوب‌آهن را ارائه کرد و در نهایت به صورت توافقی با فسخ قرارداد از جمع شاگردان محمد ربیعی جدا شد.
این بازیکن 24ساله با پیشنهادهایی از تیم‌های دیگر مواجه شده و بزودی تیم جدید خود را معرفی خواهد کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی