صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و سی و نه - ۱۷ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و سی و نه - ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۳

خبر

مربیان تخصصی ایرانی در تیم ملی ب
فدراسیون والیبال بعد از قرارداد با پیاتزا سرمربی ایتالیایی تیم ملی، پیشنهاد استفاده از مربیان ایرانی برای پست‌های تخصصی در تیم ملی ب را می‌دهد. به گفته میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال قرار است کنار تیم ملی، تیم ملی ب هم تشکیل شود تا برای اولین‌بار مربیان جوان امروز و ملی‌پوشان سابق والیبال، بازیکنان اردونشین را به صورت تخصصی در پست‌های مختلف تمرین دهند. فدراسیون لیستی از مربیان جوان را به  پیاتزا می‌دهد تا او مربیان پست‌های تخصصی
تیم ملی ب را انتخاب کند.


کره جنوبی اولین حریف نوجوانان هندبال
تیم هندبال نوجوانان کشورمان امروز در مرحله یک‌چهارم‌نهایی دهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف کره جنوبی می‌رود. این رقابت‌ها از 13 شهریورماه در اردن آغاز شد و تیم کشورمان با یک شکست، یک تساوی و یک برد به عنوان تیم دوم گروه ب به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرد و در این دوره با تیم‌های کره‌جنوبی،عربستان و اردن همگروه شد. هندبالیست‌های نوجوان در اولین بازی خود امروز ساعت 15:00 به مصاف کره‌جنوبی می‌روند.
 

یاوری در جمع برترین‌های جهان
وانیا یاوری نوجوان تنیس روی میز ایران در کمپ تمرینی تایلند شرکت کرد. وانیا یاوری همراه بازیکنان 11 کشور دنیا؛ تایلند، ژاپن، هند، کره جنوبی، لبنان، کلمبیا، مالزی، ویتنام، سنگاپور، ازبکستان و انگلیس در اردوی 8 روزه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر زیر نظر ماماتا مربی هندی و جو سای هوک از کره جنوبی تمرین می‌کنند.


آغاز رقابت جهانی اسکیتی‌ها
تیم‌های ملی اسکیت اینلاین اسلالوم (آلپاین) و هنری ایران برای شرکت در مسابقات جهانی راهی ایتالیا شدند. این رقابت‌ها در دو بخش تیمی و انفرادی از امروز آغاز می‌شود و تیم کشورمان با ترکیب آیدا عشق‌دوست، ابراهیم جدیدیان، فاطمه کرم‌زاده همراه محمدامین پرورش در این دوره شرکت کرده است. تیم ملی اسکیت هنری با بیتا مرادخانی و صباسادات طباطبایی به ایتالیا رفته‌اند و از فردا رقابت‌هایشان آغاز می‌شود.


18  ووشوکار در قهرمانی
آسیای ماکائو
 تیم‌ ملی ووشوی ایران با ترکیب 18 نفره در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ شرکت می‌کند.
شاهین بنی‌طالبی، حسین قبله‌نما، مصطفی حسن‌زاده، ابوالفضل قره‌باغی، زهرا کیانی و هلیا اسدیان در تالوی مردان و زنان به نام ایران رقابت می‌کنند. امیرحسین همتی، رضا عبداللهی، محمد فرهادی، سیدسهیل موسوی، علی خورشیدی، محمدرضا ریگی و محمد نصیری، سانداکاران ملی پوش مرد به تریب در اوزان -60، -۶۵ ، -۷۰ ،  -۷۵، -۸۰،  -۸۵ ، +۹۰ کیلوگرم مرد هستند. سوگند سینکائی، صدیقه دریایی، سهیلا منصوریان، یاسمن باقرزاده و شهربانو منصوریان هم سانداکاران ملی پوش زن هستند که به ترتیب در اوزان -۵۲، -۶۰، -۶۵، -۷۰ و -۷۵ کیلوگرم به نام ایران با آسیایی‌ها مبارزه می‌کنند.
 مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا 19 تا 26 شهریور به میزبانی ماکائو برگزار می‌شود.


آخرین تمرین کاراته‌کاها در تهران
 ملی‌پوشان کاراته قبل از سفر به چین برای رقابت‌های قهرمانی آسیا در تهران آخرین تمرینات را انجام می‌دهند
آخرین اردوی تیم ملی کومیته دختران برای رقابت‌های قهرمانی آسیای چین از فردا و تمرینات تیم ملی کومیته پسران از دو روز دیگر در آکادمی ملی المپیک شروع می‌شود.
 تیم کاتای زنان بعد از تمرین در ملارد، قرار است از 20 شهریور ماه در تهران اردوی آخر را برپا کند.
مسابقات قهرمانی آسیا 30 شهریور تا اول مهرماه در هانگژو چین برگزار می‌شود.


صعود بسکتبال جوانان
به یک چهارم نهایی آسیا
بسکتبالیست‌های جوان ایران به مرحله یک چهارم نهایی کاپ آسیا صعود کردند.
 تیم ملی بسکتبال زیر ۱۸ سال ایران با شکست چین تایپه و صعود به یک چهارم نهایی آسیا، حریف نیوزیلند شد. تیم جوانان ایران در کوارتر سوم با ۳۳ امتیاز، اختلاف ۲۴ امتیازی با حریف به وجود آورد و در نهایت با نتیجه 86 بر73 مقتدرانه به برتری رسید. محمدمهدی حیدری با ۲۰ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۶ پاس گل و سالار طاهری با ۸ امتیاز، ۱۵ ریباند و ۳ پاس گل بیشترین کارایی را برای ایران در این بازی داشتند. مسابقات یک چهارم نهایی کاپ آسیا امروز برگزار می‌شود و تیم ایران برای صعود به جمع 4 تیم برتر به مصاف نیوزیلند می‌رود.

جستجو
آرشیو تاریخی