اردوگاه آبی

 فردا جلسه هیأت مدیره
اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال طبق روال همیشه نشستی را در روز یکشنبه برگزار خواهند کرد. گفته شده این نشست به طور اضطراری برگزار خواهد شد تا نتایج مورد بررسی قرار بگیرد اما این نشست اضطراری نیست و مطابق با همان برنامه‌هایی است که همواره در دستور کار مدیران استقلال قرار گرفته است. برخی تصور می‌کنند شاید این نشست برای برکناری سرمربی استقلال باشد که این اخبار صحت ندارد و استقلال همچنان با نکونام ادامه خواهد داد و نشست پیش رو نیز درباره نقل و انتقالات خواهد بود.


احضار سمیعی به کمیته اخلاق
یکی از خبرهای عجیب بعد از بازی استقلال و استقلال خوزستان، خبر احضار فرشید سمیعی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بود. این اقدام در شرایطی انجام شده که سمیعی در روزهای اخیر هیچ واکنشی نسبت به حاشیه‌سازی‌های فولادی‌ها نشان نداده بود. اینکه دلیل احضار مدیرعامل باشگاه استقلال به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال چیست، به زودی مشخص خواهد شد.


توصیه چشمی به هواداران
روزبه چشمی دوست ندارد استقلال با باختی که مقابل همنام خوزستانی متحمل شده، به کلی از مسیر قهرمانی خارج شود. او که تجربه کمی در فوتبال ندارد، بر این باور است که با توجه به هفته‌های بسیار باقی مانده تا پایان لیگ، استقلال توانایی بازگشت را دارد و نباید با یک باخت همه چیز را تمام شده دانست. چشمی از هواداران استقلال خواسته به همان شکل که همیشه تیم را حمایت کردند، به حمایت خود ادامه دهند تا استقلال دوباره به شرایط آرمانی بازگردد. چشمی به فضای خوبی که فصل گذشته وجود داشت نیز اشاره کرده تا شاید دوباره شاهد تکرار آن باشند.


حاشیه‌سازی فولادی‌ها جواب داد
بعد از شکست در اهواز، مسئولان و مربیان استقلال متفق‌القول به اظهارات حاشیه‌ساز مدیرعامل و سرمربی فولاد خوزستان پیش از این بازی اشاره داشتند. حتی پیشکسوتان استقلال نیز به انتقاد از این حاشیه‌سازی‌ها پرداختند و اعلام کردندچنین رفتارهایی سبب کاهش آرامش استقلال در بازی پنجشنبه شب مقابل استقلال خوزستان شده است. به هرحال شاید به طور محسوس نتوان این مسائل را در شکست استقلال دخیل دانست اما رفتارهای اخیر مدیرعامل و سرمربی فولاد در ایجاد حاشیه برای استقلالی‌ها مؤثر بود وآرامش فکری را از آنها گرفت.


هفته سوم، هفته نحس نکونام
گرچه چنین رکوردهایی نمی‌تواند هرگز اهمیت آنچنانی در راه موفقیت یک تیم داشته باشد و فاکتوری که امروز بیش از هر چیزی به موفقیت استقلال کمک می‌کند، سبک بازی است اما به هرحال نکونام با شکست مقابل استقلال خوزستان نتوانست به رکورد مجیدی برسد و اگر در این بازی و بازی بعد هم به شکست‌ناپذیری خود ادامه می‌داد می‌توانست رکورد 30 بازی شکست‌نخوردن مجیدی را بشکند. ظاهراً برای جواد نکونام هفته سوم، هفته بسیار عجیب و نحسی است. او فصل پیش نیز تنها باخت خود در لیگ را در همین هفته سوم تجربه کرد.


واکنش نوازی به حواشی
محمد نوازی به برخی حواشی رخ داده بعد از بازی با استقلال خوزستان واکنش نشان داد. نوازی معتقد است که فوتبال بالا و پایین دارد و این تیم به روزهای خوش بازمی‌گردد. این واکنش بعد از تشویق فرهاد مجیدی توسط برخی تماشاگران مورد توجه قرار گرفت و نوازی به نوعی خود و دیگر همکارانش را نسبت به موضوعات مطروحه بی‌تفاوت نشان داد.


انتقاد رضاییان از داوری
رامین رضاییان برخلاف بازی قبل در این میدان کار خاصی انجام نداد و نتوانست گره از مشکل این تیم باز کند. هرچند که رضاییان همچنان بهترین بازیکن استقلال محسوب می‌شود و عملکرد مطلوبی دارد اما به هر حال در این بازی شرایط او متفاوت بود. رضاییان که خودش هم بابت نمایشی که رقم خورد ناراضی بود، انتقادی هم از داور بازی داشت و بر این باور بود که داور این بازی بیش از حد سرعت بازی را می‌گرفت.

جستجو
آرشیو تاریخی