امیدوارم در لیگ نخبگان اتفاق بدی نیفتد

پاشازاده: درخواست اخراج نکونام در هفته سوم خنده‌دار است

فائزه زمانی
خبر‌نگار

رقابت استقلال با همتای خوزستانی خود در ورزشگاه فولادآره‌نا با بمبارانی از حواشی روبه‌رو بود. در شرایطی که هواداران استقلال در این بازی از این باخت ناراحت بوده و شعارهایی علیه جواد نکونام سر دادند، مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال معتقد است این حواشی غیرحرفه‌ای بوده و درخواست اخراج نکونام در هفته سوم زود است.
 او درباره حواشی دیدار استقلال و استقلال خوزستان در ورزشگاه فولادآره‌نا گفت: «اظهارنظر درباره این موضوع خیلی سخت است. به نظر من مشخص نیست که این حواشی و اتفاقات مهندسی شده بود یا نه و شاید تمامی این جنجال‌ها در ادامه فصل قبل است، در هر صورت نمی‌شود نظر قطعی در این باره داد.»
 در حالی که استقلال فصل قبل با 15 گل خورده بهترین تیم لیگ در خط دفاعی بود، در 3 بازی فصل جاری 4 گل دریافت کرده که پاشازاده در تحلیل این موضوع گفت: «همان‌طور که لیگ بیست و سوم را تمام کردم، فصل جدید را شروع کردیم و مشخص نیست که استقلال با این روش بتواند مثل فصل قبل تا هفته‌های پایانی در صدر جدول باشد یا نه.
گاهی محاسبات در فوتبال درست از آب در نمی‌آید و الان همین زمان است. فصل قبل این مدلی بود که با همین روش بازی‌ها را مثلاً یک بر صفر می‌بردیم و حسینی هم 4 تا توپ می‌گرفت ولی فعلاً تا اینجای کار این روش در فصل جدید جواب نداده است.»
 پیشکسوت استقلال معتقد است هنوز هفته سوم بوده و برای اخراج نکونام خیلی زود است: «هنوز هفته سوم بوده و اتفاق خاصی نیفتاده است. 1برد، 1 مساوی و 1 باخت این قیل و قال‌ها را ندارد اما اگر بخواهم به عنوان کارشناس این بازی را تحلیل کنم، نظرم این است که این سیستم تا به اینجای کار جواب نداده است ولی شاید از هفته آینده شرایط تغییر کند. این واکنش‌ها و شعارها علیه کادرفنی اصلاً حرفه‌ای نیست و الان هم زمان این کار‌ها و حواشی نیست. اینکه طرفداران خواستار بازی خوب از استقلال باشند و از باخت تیم‌شان نگران و ناراحت شوند، حق‌شان است اما این واکنش‌ها و شعارها علیه نکونام در هفته سوم خیلی زود، خنده‌دار و غیرحرفه‌ای است.»
 در شرایطی که رقبای استقلال در لیگ نخبگان شرایط خوبی داشته و هر روز ستاره جدیدی جذب می‌کنند، پاشازاده نگران است که فاجعه‌ای در آسیا رخ ندهد: «نمی‌شود خودمان را فریب بدهیم وبا این دست فرمان به نظر نمی‌رسد که استقلال بتواند در لیگ نخبگان آسیا بازی‌های خوبی داشته باشد. شرایط استقلال با رقبا از لحاظ مدیریتی، مهره و سخت‌افزاری اصلاً قابل قیاس نیست و ما حتی استادیوم هم نداریم (با خنده). من فقط از این موضوع می‌ترسم که با این شرایط فاجعه‌ای در لیگ نخبگان رخ داده و آبرو‌ریزی شود که امیدوارم چنین اتفاقاتی رخ ندهد.»

جستجو
آرشیو تاریخی