خبر و مصاحبه

منتظر محمد به اراک رفت
محمد منتظر، بازیکن عراقی که فصل گذشته به صورت قرضی از استقلال در مس رفسنجان حضور داشت، امروز راهی اراک خواهد شد تا با باشگاه آلومینیوم مذاکره کند. 
این بازیکن که به عنوان یکی از استعدادهای جوان فوتبال عراق شناخته می‌شود، پس از فسخ یک‌طرفه قراردادش توسط استقلال، درحالی مسافر اراک خواهد شد که مدیرعامل این باشگاه برای خرید او ابراز علاقه کرده بود. یکی از نکات مهم در این انتقال، عدم نیاز به پرداخت رقم رضایتنامه است. باتوجه به فسخ یک‌طرفه قرارداد توسط استقلال، آلومینیوم برای به خدمت گرفتن این بازیکن نیازی به پرداخت هیچ‌گونه مبلغی به باشگاه سابق او نخواهد داشت.

 
درخشان از هدایت داماش استعفا داد
 حمید درخشان، سرمربی داماش گیلان از جمع کادرفنی نماینده گیلان در لیگ دسته اول فوتبال جدا شد. او درباره این تصمیمش این طور می‌گوید: «مشکل خاصی نیست. بعد از جلسه‌ای که با مالک باشگاه داماش داشتم اعلام کردم که چون باشگاه را به شخص دیگری واگذار می‌کند با تغییر و تحولات ایجاد شده شاید مدیریت جدید بخواهد با مربی دیگری کار کند. بنابراین با استعفای خود سعی کردم دست مالک جدید را باز بگذارم تا تصمیمات بهتری بگیرند.» 
او در پاسخ به این پرسش که اگر مدیریت جدید قصد همکاری با شما را داشته باشد آیا به عنوان سرمربی داماش ادامه همکاری خواهد داد یا خیر می‌گوید: «اگر مدیریت جدید قصد همکاری با من را داشته باشد باید شرایط آن‌را مجدداً مورد ارزیابی قرار دهم در صورت توافق قطعاً همکاری خود را با باشگاه ادامه خواهم داد. مدت یک ماه بود که سرمربیگری تیم داماش را برعهده گرفته بودم و اگر مجدداً بخواهم با این باشگاه همکاری کنم باید ببینم باشگاه به چه کسی واگذار می‌شود و ادامه همکاری با این باشگاه به چه شکلی خواهد بود.»
 

مهران احمدی: 
از نظر فوتبالی سپاهان را بردیم
مهران احمدی، هافبک تیم خیبر درباره شکست خانگی تیمش مقابل سپاهان می‌گوید: «در هفته دوم هم اگر اشتباهات داوری نبود، در حضور پرشور هواداران‌مان که سنگ تمام گذاشتند، پیروز میدان بودیم. هواداران‌مان راضی از ورزشگاه‌ بیرون رفتند، چون از نظر فوتبالی پیروز بازی بودیم و ان‌شاءالله بتوانیم روند خوب‌مان را ادامه بدهیم و شرمنده هواداران نشویم.» 
آنها برای بازی با ذوب‌آهن آماده می‌شوند:‌ «ذوب‌آهن یکی از تیم‌های خوب و ریشه‌دار لیگ برتر است، اما ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. ما خیبر لرتباران هستیم و از حمایت هواداران‌مان برخورداریم. درست است که تازه به لیگ برتر آمده‌ایم اما تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. صددرصد در بازی‌های خانگی و حتی بازی‌های بیرون از خانه برای امتیازگیری وارد بازی می‌شویم و برای پیروزی تلاش خودمان را می‌کنیم.» احمدی با تمجید از هواداران خیبر افزود: «امیدوارم هواداران‌مان هیچ‌وقت ما را تنها نگذارند و صبور باشند و چه در روزهای خوب و چه در روزهای بد پشت تیم باشند. ما هم صددرصد تلاش خودمان را می‌کنیم که شرمنده هواداران نشویم.»
 

ترکیدگی لوله‌ ورزشگاه 
شهدای فولاد برطرف می‌شود
البرز حاجی‌پور مدیر تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره ترکیدگی لوله ورزشگاه شهدای فولاد اهواز در آستانه دیدار تیمش مقابل استقلال می‌گوید: «سه‌شنبه گذشته شنیدم که لوله ترکیده است. عصر همان روز گفتند فردا(دیروز) تا قبل از ظهر قرارداد برگزاری بازی در ورزشگاه شهدای فولاد را بنویسیم و همین کار را می‌کنم. اگر لوله‌ای ترکیده باشد، مشکل برطرف می‌شود.» او در مورد آخرین شرایط ورزشگاه غدیر اهواز که استادیوم خانگی آبی‌های اهوازی محسوب می‌شود هم این‌طور می‌گوید: «بازی هفته پنجم استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر برگزار می‌شود. چمن این استادیوم کیفیت بالایی دارد، به رشد لازم رسیده و قوام لازم را هم دارد، با این حال چمن باید غلتک بخورد. لوکس پایه‌های برق را هم کامل می‌کنیم تا مشکلی نداشته باشیم.»


بازیکنان استقلال خوزستان ممنوع‌المصاحبه شدند
مخالفت رسمی باشگاه فولاد خوزستان با برگزاری دیدار استقلال خوزستان و استقلال تهران در فولادآره‌نا یک حاشیه بزرگ را در فوتبال ایجاد کرده است. در این خصوص پای باشگاه استقلال تهران هم وسط آمده و هوشنگ نصیرزاده روز گذشته اعلام کرد، حضور نکونام در فولادآره‌نا مورد پذیرش هواداران فولاد نیست. استوری یحیی گل‌محمدی، سرمربی فولاد با استیکر «ورود ممنوع» مقابل تصویر فولادآره‌نا به حواشی در این خصوص دامن زد. به دلیل این حواشی پیش آمده برای اولین باردر فصل جاری مسئولان تیم استقلال خوزستان از بازیکنان تیم‌شان خواسته پیش از بازی مهم برابر استقلال از انجام هرگونه مصاحبه‌ای پرهیز کنند تا با آرامش بیشتری به مصاف آبی‌پوشان تهران بروند و حواشی پیرامون این بازی کنترل شود.

جستجو
آرشیو تاریخی