هفته سوم لیگ برتر

سپاهان دنبال یکه‌تازی

بعد از بازی‌های این هفته، لیگ به دلیل بازی‌های تیم ملی تعطیل خواهد شد و این بهترین فرصت برای تیم‌هایی است که نتایج خوبی کسب نکرده‌اند. هوادار که از دو بازی قبلی یک امتیاز به دست آورده، مقابل تیم متمول و پرمهره تراکتور قرار می‌گیرد. بدون شک مهدی رحمتی 90 دقیقه بسیار سخت را پیش رو دارد. تبریزی‌ها هم بعد از تساوی خانگی مقابل پرسپولیس به تنها چیزی که فکر نمی‌کنند از دست دادن امتیاز در این بازی است.  اما مس رفسنجان بعد از باخت خانگی مقابل تراکتور توانست در زمین فولاد یک امتیاز باارزش بگیرد. به نظر می‌رسد تیم محرم نویدکیا بازی به بازی بهتر می‌شود. از آن طرف آلومینیوم اراک هم از دو بازی قبلی‌اش دو تساوی به دست آورده و برای مجتبی حسینی خیلی اهمیت دارد که بدون باخت به تعطیلات برود.
خیبر خرم‌آباد برای دومین هفته متوالی در خانه به میدان می‌رود. رضا مهاجری که یکی از بهترین و پرشورترین هواداران فوتبال را کنار خود می‌بیند، خیلی دوست دارد که اولین سه امتیاز خانگی را کسب کند اما حریف آنها یعنی ذوب‌آهن هر دو بازی قبلی‌اش را با تساوی پشت‌سر گذاشته و به نظر می‌رسد تیم محمد ربیعی نباختن را خوب بلد است. غیر از بازی پرسپولیس و فولاد سه بازی دیگر هم فردا برگزار می‌شود. سپاهان تنها تیم شش امتیازی لیگ در خانه از شمس‌آذر پذیرایی می‌کند. قزوینی‌ها بعد از باخت خانگی مقابل استقلال، یک امتیاز از تیم چادرملو گرفتند. این بازی برای شاگردان سعید دقیقی خیلی سخت خواهد بود.
اما ساکت الهامی که پس از باخت به فولاد در قائمشهر توانست با تساوی در اراک تا حدودی از انتقاد هوادارانش کم کند، در بازی فردا با گل‌گهر روبه‌رو می‌شود. پیروزی و سه امتیاز این بازی نساجی را در آستانه تعطیلات لیگ در شرایط ایده‌آلی قرار می‌دهد. اما مهدی تارتار هم تیم خوب و پرمهره‌ای در اختیار دارد. این بازی برای هر دو تیم سخت و نزدیک است.
مازیار زارع در همین دو هفته فوتبالی را از ملوان به نمایش گذاشته که هوادارانش انتظار دارند. آنها ابتدا گل‌گهر مهدی تارتار را در انزلی شکست دادند و پس از آن استقلال را در قزوین متوقف کردند اما اگر در باد این دو نتیجه بخوابند، مقابل چادرملو به مشکل می‌خورند. تساوی هم برای شاگردان سعید اخباری نتیجه خوبی خواهد بود.
 

جستجو
آرشیو تاریخی