صفحات
  • صفحه اول
  • فوتبال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و سی و پنج - ۰۷ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و سی و پنج - ۰۷ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۷

اردوگاه آبی

نکونام از نصیرزاده شکایت کرد
هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در اظهاراتی علیه باشگاه استقلال و جواد نکونام گفته بود: «ما نمی‌توانیم به حرف‌های طرفداران فولاد بی‌توجه باشیم. وقتی به ما می‌گویند استقلال خوزستان و تهران در ورزشگاه فولاد آرنا بازی نکنند و نظرشان روی سرمربی تیم میهمان مثبت نیست، ما هم مجبوریم در همان راستا رفتار کنیم.» در پی این اظهارات، رحمان بیات، وکیل جواد نکونام در گفت‌وگویی از تنظیم شکایتی علیه مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، هوشنگ نصیرزاده به دلیل تهییج و تحریک هواداران خبر داد و قرار است این شکایت به زودی در مراجع رسمی به ثبت برسد. این واکنش در حالی از سوی نکونام انجام شده که باشگاه استقلال نیز به دنبال اظهاراتی که مدیرعامل باشگاه فولاد داشت، بیانیه‌ای علیه این باشگاه منتشر کرد و حالا نکونام نیز شکایت جدیدی را مطرح کرده است.


سامان فلاح به جای سیلوا
در ترکیب آبی ها


یکی از احتمالات مهم ترکیب استقلال در آستانه بازی با همنام خوزستانی، بازی کردن سامان فلاح در ترکیب اصلی استقلال است. این بازیکن در دو هفته آغازین لیگ برتر چندان مورد توجه سرمربی استقلال قرار نگرفته اما عملکرد متزلزل سیلوا در ترکیب استقلال سبب شد این بازیکن به یکی از گزینه‌های جدی برای حضور در ترکیب اصلی استقلال تبدیل شود. البته در روزهای اخیر خبرهایی درباره احتمال حضور چشمی در خط دفاع منتشر شده اما نکونام قصد ندارد پست بازی چشمی را در استقلال تغییر دهد و اگر بخواهد تحولی در خط دفاع ایجاد کند، قطعاً از یک بازیکن تخصصی در این پست استفاده خواهد کرد که شانس فلاح بیش از سایر بازیکنان است. حضور فلاح در ترکیب اصلی بازی با استقلال خوزستان احتمالاً باعث افزایش روحیه این بازیکن خواهد شد چرا که فلاح با توجه به درخشش در پیکان هرگز دوست ندارد در استقلال تبدیل به یک بازیکن صرفاً نیمکت‌نشین شود.


شهباززاده مقابل استقلال


یکی از اتفاقات جالب بازی استقلال و همنام خوزستانی تقابل سجاد شهباززاده با تیم سابقش استقلال است. منابع خبری نزدیک به باشگاه استقلال خوزستان نیز تأیید کرده‌اند که شهباززاده بعد از انتقال به استقلال خوزستان اولین بازی خود را مقابل تیمی انجام می‌دهد که خاطرات زیادی از آن دارد. آقای گل سابق فوتبال ایران که در سه مقطع پیراهن استقلال را برتن کرد، بعد از دریافت کارت بازی خود روز پنجشنبه می‌تواند مقابل آبی‌پوشان به میدان برود. شهباززاده در سومین حضور خود در ترکیب استقلال هرگز عملکرد مطلوبی از خود به یادگار نگذاشت.


گل‌های استقلال مردود شد
استقلال در بازی هفته دوم مقابل ملوان صاحب دو ضربه پنالتی شد که هر دو موقعیت را رامین رضاییان تبدیل به گل کرد. استقلال که در آن بازی تا آستانه شکست پیش رفته بود، به واسطه اعلان همین دو ضربه پنالتی موفق شد دو بار بازی باخته را با تساوی عوض کند تا از یک شکست حتمی نجات پیدا کند.
اما بعد از گذشت چند روز از اعلان پنالتی به سود استقلال کارشناسان داوری با بررسی هر دو صحنه‌ای که در محوطه هجده قدم تیم ملوان رخ داد و منجر به اعلام پنالتی شد متفق‌القول اعلام کردند که هیچ یک از پنالتی‌هایی که به استقلال تعلق گرفت درست نبوده و داوران دچار اشتباه شده‌اند. به این ترتیب استقلال که در هفته اول نیز با کمک وی‌ای‌آر موفق شد به برتری مقابل شمس‌آذر قزوین دست یابد، در هفته دوم روی دو اشتباه مهلک و کشنده داور علیه تیم فوتبال ملوان از باخت نجات یافتند و حالا باید شاکر داورانی باشند که در هفته دوم دچار این اشتباه بزرگ شده‌اند. استقلال در هفته سوم لیگ برتر باید در خوزستان مقابل همنام اهوازی خود قرار بگیرد و مشخص نیست که در این ورزشگاه از سیستم کمک داور ویدیویی استفاده شود یا خیر؟!

جستجو
آرشیو تاریخی