صفحات
  • صفحه اول
  • فوتبال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و سی و پنج - ۰۷ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و سی و پنج - ۰۷ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۷

هواداران مطمئن باشند کاستــی‌ها کمتـر می‌شود

نکونام: با همه وجود برای استقلال می‌جنگیم

جواد نکونام، سرمربی استقلال در صحبت‌های تازه خود اهدافش را این‌گونه برشمرده است: «من از روزی که مسئولیت فنی استقلال را برعهده گرفتم با این ذهنیت کار کردم که هم بتوانیم بهترین نتایج را به دست بیاوریم و هم به آینده تیم و زمانی که من و این کادر نبودیم کمک کرده باشیم.
 برای همین است که از روز اول تاکنون هر تصمیمی را با این ایده گرفتم که هم ضامن موفقیت کنونی استقلال باشد و هم آینده‌ساز. ما در ابتدای یک راه سخت و طولانی هستیم و هیچ راهی جز اینکه دست در دست هم به جنگ مشکلات برویم و برای موفقیت و خوشحالی هواداران تلاش کنیم، نمی‌شناسم.»
سرمربی استقلال معتقد است مشکلات نسبت به گذشته کاهش یافته است: «اگر امروز مشکلات کمتری نسبت به گذشته داریم هم به خاطر این است که همکاری ارکان باشگاه با قبل قابل مقایسه نیست.
 هرچند مشکلاتی داریم و امید دارم آنها زودتر حل شوند. ولی هم هواداران استقلال و هم همه کسانی که فوتبال را پیگیری می‌کنند، بدانند که معتقدم برای حل چالش‌های باقیمانده، نسخه ما همدلی و همکاری تمام قد است.
 این همدلی فقط شامل ارکان درون باشگاه نمی‌شود؛ ما درون باشگاه سعی می‌کنیم با کمک هم مشکلات را رفع کنیم و حتماً می‌دانم این همیاری اگر پشتیبانی و کمک هواداران را نداشته باشد به نتیجه دلخواه نمی‌رسد، برای همین دست نیاز و کمک خودم را به نمایندگی از تمام تیم از مالکین و مدیریت تا کادر فنی و بازیکنان به سوی شما دراز می‌کنم.
 هر چند ما در استقلال به‌خاطر مشکلات باورنکردنی که از گذشته به ارث بردیم، انرژی زیادی گذاشتیم که نمی‌خواهم آنها را باز کنم تا هواداران استقلال را نگران کنم.»
نکونام نسبت به خواسته هواداران این تیم آشنایی کامل دارد: «هواداران استقلال بدانند توقعی که آنها از این تیم دارند را می‌دانیم و خودمان مثل آنها تشنه کسب موفقیت‌های بزرگ و تکرار چندباره آن در رقابت‌های داخلی و خارجی هستیم.
 در همین بازی آخر که متأسفانه به دلایلی که دست ما نبود، در تهران میزبانی نکردیم، تلاش و انرژی فوق‌العاده تیم برای کسب موفقیت را دیدید، حتماً تعداد موقعیت‌های بالای گلزنی تیم را دیدید که متأسفانه تبدیل به گل نشدند.
من مسئول فنی تیم هستم و هیچ‌گاه از زیر بار این مسئولیت فرار نمی‌کنم و بار آن را به دوش دیگران نمی‌اندازم. برای همین به هواداران اطمینان می‌دهم کاستی‌های فنی این تیم در آینده نزدیک کمتر خواهد شد و به امید خدا دل آنها را شاد خواهیم کرد.» حرف‌های پایانی نکونام نیز قابل توجه است: «من آنقدر در فوتبال تجربه دارم که بدانم فوتبال ورزش لحظه‌هاست و شاید با همه برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌ها به خاطر یک اتفاق کوچک، آنچه ما دوست داریم رخ ندهد.  اما این را هم می‌دانم که آدم‌ها و تیم‌های موفق تا آخرین لحظه می‌جنگند. ما قول می‌دهیم قدر میراث بزرگی که پیراهن استقلال و هواداران میلیونی‌اش برای ما گذاشته‌اند را بدانیم و به اندازه عظمت این پیراهن تلاش کنیم. با این نگاه موفقیت در دسترس همه ما خواهد بود.  به امید روزی که هواداران را در ورزشگاه ببینیم تلاش خواهیم کرد و برای شادی در کنار شما لحظه‌شماری می‌کنیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی