پیام گاریدو به آقای مدیرعامل:

قلی‌زاده نیاید یک مهاجم نوک می‌خواهم

  خوان کارلوس گاریدو، روز دوشنبه در محل باشگاه حضور پیدا کرد و در دیدار با مدیرعامل درباره بازی با تراکتور و بازی پیش رو با فولاد خوزستان، گپ و گفت داشتند. دو طرف مانند جلسه پیشین پس از بازی با ذوب‌آهن، درباره مسائل مختلف مربوط به بازی گذشته و برنامه‌ریزی‌های پیش رو تبادل نظر کردند.
 این برای اولین بار است که یک مربی در فوتبال ایران به صورت هفتگی با مدیرعامل تیمش جلسه هم‌اندیشی برگزار می‌کند و علی‌رغم اینکه گاریدو در نشست‌های خبری خیلی به جزئیات نیازمندی‌هایش اشاره نمی‌کند، به صورت خیلی محرمانه با درویش هماهنگ می‌شود تا در سکوت کامل خبری مشکلات پرسپولیس برطرف شود.
 بر اساس آخرین شنیده‌ها خوان گاریدو با تأکید بر نیاز به جذب بازیکنان جدید، آخرین وضعیت جذب قلی‌زاده را از درویش جویا شده است. سهمیه خارجی‌های پرسپولیسی وابسته به جذب قلی‌زاده است چرا که اگر علی قلی‌زاده به پرسپولیس بیاید، این سهمیه صرف خرید یک مهاجم بلندقامت خارجی خواهد شد و اگر قلی‌زاده نتواند رضایت باشگاه لهستانی را کسب کند، گاریدو به ناچار سهمیه خارجی خود را صرف خرید یک وینگر راست خارجی خواهد کرد.
 گاریدو از درویش خواسته تا سریع‌تر تکلیف بازیکنان ورودی تیمش را مشخص کند و بدین ترتیب با جذب بازیکنان جدید کار سرخ پوشان در پنجره تابستانی به اتمام خواهد رسید.
جستجو
آرشیو تاریخی