مصاحبه و خبر

مدیرعامل ملوان:
عادت به حذف نفرات ندارم
مدیرعامل جدید باشگاه ملوان درباره آخرین وضعیت این باشگاه توضیحاتی ارائه کرد.ناخدا غلامرضا امینی می‌گوید: «تقریباً 10 روز است که کارم را آغاز کردم و مسائل باشگاه را مدیریت می‌کنم. ما در روزهای اخیر پیگیر مسأله حامی مالی هستیم و روی این مسأله کار می‌کنیم. وقتی به نتیجه رسید اطلاع‌رسانی می‌کنیم.»مدیرعامل باشگاه ملوان درباره اینکه آیا چارت معاونان و مدیریتی باشگاه ملوان بعد از قبول مسئولیتش تغییر خواهد کرد این طور می‌گوید: «من عادت به حذف نفرات ندارم. اگر نفرات به کارشان ادامه بدهند با آنها همکاری خواهیم کرد. شاید تغییرات خیلی کوچک و کمی در این بخش داشته باشیم.»


سرمربیان جدید در لیگ یک
در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک شاهد سرمربیانی هستیم که به تازگی تجربه مربیگری را در لیگ یک دارند. این مربیان شامل امیر ابهری در نیروی زمینی، رضا مرتضی‌زاده در تیم کویرمقوا، یاشین سزاوار در تیم شهرداری آستارا، رضا ربیعی در تیم شهرداری نوشهر هستند. این مربیان اکثراً تجربه نخست یا دوم حضورشان روی نیمکت تیم‌های لیگ یکی است که رقابت جذابی را به همراه دارد. در تیم شهرداری آستارا با توجه به اینکه پایان رأفت، محسن بنگر و آرش برهانی در این تیم حضور داشتند و در کنار آن کلانتری که تیمش سابقه قهرمانی لیگ آزادگان را در کارنامه دارد، کادر فنی جدید کار سختی دارند و باید تمام تلاش‌شان را بکنند که در کورس قهرمانی باشند. باقی مربیان هم در حالی که تجربه اول‌شان است انگیزه زیادی برای نشان دادن خود را دارند. در این فصل رقابت‌های لیگ آزادگان شاهد تقابل مربیان باتجربه و کسانی که تجربه نخست‌شان در لیگ یک است، خواهیم بود و رویارویی سرخابی‌ها این بار نه به عنوان بازیکن بلکه به عنوان سرمربی قابل توجه است.
 

کاظمی در جمع شاگردان گل‌محمدی
با درخواست کادرفنی تیم فولاد خوزستان، محمدعلی کاظمی دفاع راست فصل گذشته فجرسپاسی که سابقه بازی در تیم‌های پیکان، پدیده، ذوب‌آهن و تیم ملی امید را دارد به عضویت تیم فولاد خوزستان درآمد. کاظمی ۲۶ساله با حضور در اردوی تهران، تمریناتش را زیر نظرکادر فنی فولاد آغاز کرد.


بازیکن عراقی فعلاً بازارگرمی می‌کند
منتظر، منتظر 18 میلیارد تومان
منتظر محمد، هافبک عراقی که پارسال با استقلال قرارداد سه ساله بست و به طور قرضی راهی مس رفسنجان شد، حالا از سوی مسئولان باشگاه آبی‌پوش در لیست خروج قرار گرفته و باید تیم جدیدش را معرفی کند. هافبک عراقی 23 ساله مورد توجه چند تیم لیگ برتری داخل ایران قرار گرفته و مذاکراتی را هم با آنها داشته است. دو باشگاه آلومینیوم اراک و مس رفسنجان مشتریان جدی منتظر هستند اما هنوز توافقی صورت نگرفته است. در این خصوص گفته می‌شود منتظر محمد و مدیر برنامه‌هایش در مذاکراتی که با تیم‌های خواهان این بازیکن داشته‌اند رقم بالایی را پیشنهاد کردند. در شرایطی که سال گذشته رقم قرارداد منتظر محمد به صورت ریالی و حدود 7 میلیارد تومان با مس رفسنجان بوده، حالا شنیده می‌شود که این بازیکن عراقی مبلغی در حدود 300هزار دلار از تیم‌های خواهان خود‌طلب کرده است. با توجه به نرخ روز ارز در ایران مبلغ درخواستی منتظر محمد نزدیک به 18 میلیارد تومان می‌شود که باشگاه‌های خواهان او را از عقد قرارداد فعلاً منصرف کرده است. در روزهای آینده اگر منتظر از خواسته‌های مالی خود عقب بکشد، احتمالاً شاهد پیوستن او به یک تیم ایرانی خواهیم بود و اگر این اتفاق رخ ندهد، بعید است در فصل جدید او را در لیگ ایران ببینیم.


کوین بولی: شما شگفت‌‌انگیزید
جو اینجا دیوانه‌کننده است
کوین بولی، مدافع ساحل‌عاجی خیبر می‌گوید: «هواداران خیبر شگفت‌انگیز هستند. در تهران و در بیرون از خونه حضور پرتعدادی داشتند و در خانه در مقابل سپاهان ورزشگاه پر از هوادار بود؛ آنها ما را به سمت جلو سوق می‌دهند و به نظر من به خوبی به ما کمک می‌کنند و من خیلی مشتاق هستم که پنجشنبه دوباره در مقابل آنها بازی کنم و یک برد ارزشمند را به آنها هدیه کنیم.  وقتی که در ترکیه بودم هواداران خوبی داشتیم اما اینجا جو متفاوت و دیوانه‌واری از هواداران وجود دارد و من عاشقش هستم، خرم‌آباد مردم خیلی میهمان‌نواز و یاری‌دهنده‌ای دارد که همه آنها قلبی بزرگ دارند و من نمی‌توانم آنها را توصیف کنم.»

جستجو
آرشیو تاریخی