حاجی عیدی: برای تیم ملی با جان و دل بازی می کنم

حیف شد این سه امتیاز را نگرفتیم

محمدرضا رحیم پور / عارف حاجی عیدی هفته گذشته یکی از زیبا‌ترین گل‌های هفته را مقابل نساجی به ثمر رساند و به گواه اکثر کارشناسان در منتخب هفته قرار گرفت. این بازیکن که ابتدای فصل مورد توجه باشگاه سپاهان بود، در نهایت با تصمیم مجبتی حسینی در جمع سبزپوشان اراکی ماندگار شد.
به مناسبت این گل دیدنی به سراغ هافبک ارزشمند تیم آلومینیوم اراک رفتیم تا با او در خصوص آخرین شرایطش گفت‌و‌گو کنیم:
این هفته یک گل بی‌نظیر به ثمر رساندی و  فصل پیش هم گل از راه دور زیبایی به سپاهان زدی نظرت در خصوص اولین گلت در این فصل چیست؟
خب، خدا را شکر توانستم این هفته به تیمم کمک کنم اما حیف شد که سه امتیاز را نگرفتیم؛ امیدوارم که هفته‌های آینده با کمکی کادر فنی و تلاش بچه‌ها بتوانیم امتیاز کامل مسابقه را کسب کنیم.
به نظر می‌رسد این فصل مقداری جلو‌تر بازی می‌کنی و خصوصیات تهاجمی بسیار خوبی در کنار خصوصیات تدافعی سبک بازیت به نمایش گذاشتی.
امسال هم مثل سال قبل داریم در پست هافبک دفاعی بازی می‌کنیم اما سال قبل من 9 بازی به دلیل اینکه دفاع آخر تیم ما مصدوم شده بود، مجبور شدم در پست دفاع آخر هم بازی کنم تا کمک حال تیمم باشم اما امسال  فعلاً هافبک دفاعی تیم هستم.
ابتدای فصل چند پیشنهاد خوب داشتی که حتی گفته می‌شد مورد توجه سپاهان و تراکتور هم هستی اما در نهایت در اراک ماندگار شدی.
بله اول فصل دو پیشنهاد خوب داشتم که حتی به توافق صددرصد هم رسیده بودم اما بعد با صحبت‌هایی که انجام دادیم باشگاه آلومینیوم و آقای حسینی رضایت ندادند و الان هم در خدمت تیم آلومینیوم هستم.
قطعاً نگاهی به پیراهن تیم ملی هم دارید و با توجه به اینکه امیر قلعه‌نویی نگاهش به لیگ برتر هست به نظرت در فیفادی بعدی نامت در فهرست نهایی تیم ملی خواهد بود؟
خب، خیلی بازیکن‌ها هدف‌هایی دارند و من هم هدف‌های خودم را دارم؛ من هم دوست دارم پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم و خیلی افتخار میکنم به کشورم و دوست دارم برای تیم ملی کشورم با جان و دل بازی کنم.
جستجو
آرشیو تاریخی