خبر

تقوی، کاندیدای هیأت رئیسه والیبال آسیا
سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران، کاندیدای هیأت رئیسه کنفدراسیون آسیا شد. او همراه محمدرضا داورزنی عضو فعلی هیأت رئیسه فدراسیون جهانی و کنفدراسیون به تایلند رفته تا در مجمع عمومی سه روزه کنفدراسیون آسیا شرکت کند. انتخابات کنفدراسیون والیبال آسیا برای رئیس، اعضای هیأت رئیسه، شورای اداری و حسابرس داخلی از مهم‌ترین موارد دستورکار بیست و پنجمین مجمع عمومی کنفدراسیون والیبال آسیاست.

برد گلبال قبل از پارالمپیک
تیم ملی گلبال مردان ۲ روز مانده به افتتاحیه پارالمپیک پاریس، در بازی تدارکاتی مصر را برد. تیم ملی گلبال مردان که بعد از 12 سال دومین رشته تیمی ایران در بازی‌های پارالمپیک است، در بازی تدارکاتی به مصاف تیم مصر رفت و 7 بر یک برد. پاریس چهارمین تجربه پارالمپیکی گلبال ایران است و دور مقدماتی با تیم‌های برزیل، امریکا و فرانسه همگروه است. گلبال ایران جمعه، شنبه و یکشنبه هفته آینده به ترتیب به مصاف فرانسه، برزیل و امریکا می‌رود.


دو گزینه نهایی تیم ملی والیبال

خاویر وبر و روبرتو پیاتزا دو گزینه نهایی هدایت فدراسیون والیبال ایران هستند. به گزارش ورزش سه، مذاکرات با این دو مربی بزرگ خارجی در روزهای اخیر نهایی شده و توافق کلی با آنها صورت گرفته است. در واقع تا یک هفته آینده رسماً یکی از این دو نفر هدایت تیم ملی والیبال ایران را بر عهده خواهد گرفت.
خاویر وبر گزینه نزدیک‌تر به هدایت تیم ملی والیبال ایران است. کسی که سال‌ها در تیم ملی امریکا دستیار جان اسپراو بزرگ بوده است. اگر بازی‌های امریکا در المپیک پاریس را دیده باشید در وقت‌های استراحت این وبر بوده که جلوتر از اسپرا نکات مهم را به ستاره‌های این تیم گوشزد می‌کرد. وبر اگرچه بیشتر نام خود را به عنوان یک دستیار قدرتمند مطرح کرده اما نباید فراموش کنیم که فیلیپ بلین نیز هنگام قبول هدایت ژاپن به عنوان یک مربی قدرتمند به این کشور آمد و بعد در قامت یک سرمربی والیبال این کشور را متحول کرد. وبر یک گزینه جذاب و فوق‌العاده برای والیبال ایران خواهد بود. گزینه دوم که اصلاً نیازی به تعریف ندارد؛ روبرتو پیاتزا سرمربی ایتالیایی که رنک دوازدهم والیبال جهان است. سرمربی سابق تیم ملی هلند و باشگاه میلانوی ایتالیا که در سال‌های اخیر خود را در قامت یکی از بهترین مربیان دنیا به اثبات رسانده و حضورش در ایران یک اتفاق فوق‌العاده و رؤیایی خواهد بود.


واسو میلوویچ وارد ایران شد
واسو میلوویچ مربی تیم‌های ملی پایه بسکتبال در طرح بزرگ استعدادپروری، وارد ایران شد. مربی اهل کشور مونته نگرو به عنوان مربی تیم‌های ملی پایه در طرح بزرگ استعدادپروری صبح دیروز با استقبال مسئولین فدراسیون بسکتبال وارد کشور شد.
 

نوجوانان هندبال در انتخابی جهانی
دوازدهمین اردوی تیم ساحلی نوجوانان پسر برای ارتقای آمادگی بازیکنان در مسابقات قهرمانی آسیای اصفهان آغاز شد.بازیکنان  هندبال در این اردو تا سه‌شنبه ۱۱شهریورماه زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند. نوجوانان هندبال ساحلی برای سومین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر آسیا انتخابی قهرمانی جهان آماده می‌شوند. مسابقه‌ای که از ۲۵مهر تا چهار آبان امسال به میزبانی بانکوک تایلند برگزار می‌شود. تیم هندبال ساحلی نوجوانان با تیم‌های تایلند، اردن، قطر، عمان، چین و اندونزی همگروه است.


پاکدل، سرپرست کاروان ایران
 در المپیک زمستانی
علیرضا پاکدل عضو هیأت اجرایی سرپرست کاروان ایران در المپیک زمستانی 2025 شد. نهمین دوره بازی‌های زمستانی ۲۰۲۵ اسفندماه به میزبانی شهر هاریین پایتخت هیلونگ‌جیانگ برگزار می‌شود. هیأت اجرایی دیروز علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال را به عنوان سرپرست کاروان ایران انتخاب کرد تا همراه با رئیس فدراسیون اسکی و تیمش کارها را دنبال ‌کنند. کاروان ورزشی ایران با ترکیب 10-15 نفره در المپیک زمستانی حاضر می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی