اردوگاه سرخ

مصدومیت نگران‌کننده پورعلی گنجی
دکتر فرید زرینه رئیس کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مرتضی پورعلی‌گنجی به دلیل کشیدگی از ناحیه چهارسر ران باید چند روزی زیر نظر کادر پزشکی تمرین کند، به رسانه باشگاه پرسپولیس گفت: پورعلی‌گنجی در جریان تمرین روز جمعه مصدوم و بلافاصله کارهای اولیه برای او انجام شد و هماهنگی برای اعزام به تصویربرداری صورت گرفت. وی افزود: بعد از انجام MRI و رسیدن جواب مشخص شد که پورعلی‌گنجی از ناحیه چهارسر ران دچار کشیدگی شده و باید چند روز زیر نظر کادر پزشکی باشد. تلاش می‌کنیم او را در سریع‌ترین زمان ممکن برای رسیدن به تمرینات گروهی آماده کنیم.
 

بازی فولاد با VAR
پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته سوم لیگ برتر باید روز جمعه ۹ شهریور رودرروی هم قرار گیرند که با توجه به روند بازسازی در دو ورزشگاه آزادی و تختی تهران سرخ‌پوشان تهرانی همانند هفته اول نمی‌توانند از حریف خود در تهران میزبانی کنند و این دیدار در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد.
حسین باجیوند رئیس هیأت فوتبال استان قزوین درباره حضور تماشاگران در این بازی گفت: بدون داشتن بلیت هیچ هواداری حق حضور در ورزشگاه را نخواهد داشت و از ورود چنین افرادی به ورزشگاه جلوگیری خواهد شد.
او ادامه داد: همچنین حضور سیستم داور ویدیویی VAR نیز در این بازی قطعی است و همانند دو دیدار دیگر برگزار شده در این ورزشگاه، مصاف پرسپولیس و فولاد هم با VAR برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است که این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ جمعه برگزار می‌شود.


سردرگمی درباره سهمیه خارجی
باشگاه پرسپولیس نمی‌داند می‌تواند یک بازیکن خارجی جذب کند یا دو تا!
حسین بادامکی در مورد سهمیه‌های تیم پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه اورونوف به لیست زیر ۲۵ سال رفته، ما بجز میلاد محمدی که جذب شده و میلاد سرلک که برگشته، ۲ جای خالی داریم. ۲ بازیکنی که می‌گیریم بعید است خارجی باشند. سازمان لیگ جواب درستی نداده و نمی‌دانیم چند سهمیه داریم. برای نبیل باهویی اعتراض کرده‌ایم ولی هنوز جواب کتبی نداریم.


اخطار عجیب مدافع نیمکت نشین
بعد از برپا شدن حلقه شادی گل سرخ‌ها مقابل تراکتور سهیل صحرایی مدافع میانی و جوان پرسپولیس که در این بازی به لیست تیمش رسیده بود از حلقه شادی جدا شد و رو به سکوهای تراکتوری‌ها فریاد کشید که پورعلی گنجی و یکی دو بازیکن دیگر سریعاً او را از این کار منصرف کردند اما داور مسابقه این صحنه را تحریک تماشاگران تشخیص داد و بلافاصله به مدافع نیمکت نشین پرسپولیس که کاور به تن داشت اخطار داد. البته بعد از فریادهای بلند صحرایی، خشم سکوهای تراکتوری برانگیخته شد و آنها به فریادهای این مدافع جوان واکنش
نشان دادند.


بدشانسی یاسین سلمانی
بازی نکردن یاسین سلمانی مقابل تراکتور بیشتر به بدشانسی او مربوط بود چرا که قرار بود این هافبک به میدان برود که اخراج رفیعی این تعویض را کنسل کرد.  قرار بود یاسین سلمانی به همراه مرتضی پورعلی گنجی به ترکیب پرسپولیس اضافه شود و برای ورود به زمین آماده هم شده بود اما دقیقه 80‌ پورعلی‌گنجی جای کنعانی‌زادگان را گرفت و با توجه به اخراج رفیعی، گاریدو تغییر دیگری در خط میانی تیمش اعمال
نکرد.


پرسپولیس دنبال تغییر قانون
با توجه به قوانین سازمان لیگ در هر مسابقه لیگ برتری غیر از یازده بازیکن ترکیب اصلی فقط هفت بازیکن بزرگسال دیگر می‌توانند روی نیمکت بنشینند. این مسأله‌ای بود که بعد از بازی با تراکتور هم حسین بادامکی به عنوان معاون ورزشی باشگاه هم افشین پیروانی مدیر این تیم به آن اشاره داشتند و خواستار تغییر قانون
بودند.
در بازی با تراکتور محمدخدابنده‌لو از فهرست بیرون ماند اما با اضافه شدن میلاد محمدی و امید عالیشاه کار برای تعیین فهرست بیست نفره سخت‌تر هم خواهد شد و البته جا برای جوان‌ها تنگ شده است. به همین خاطر باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ و فدراسیون تقاضا کرده تا سهمیه بازیکن بزرگسال در هر مسابقه بیشتر شود.

جستجو
آرشیو تاریخی