رقابت های هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا

آزاد منجیری: به تیم‌های قدرتمندی خوردیم

تیم هندبال نوجوانان ایران بعد از انتقال میزبانی رقابت‌های قهرمانی آسیا از شیراز به اردن، با قرعه جدید، کار سخت‌تری برای صعود به دور دوم پیدا کرده است. اتفاقی که حالا دغدغه مهدی آزاد منجیری سرمربی تیم هندبال نوجوانان است. او که تیمش این روزها آخرین تمرینات را قبل از سفر به اردن در تهران انجام می‌دهد، گفت: «خیلی حیف شد میزبانی را از دست دادیم. زیرا ما روی امتیاز میزبانی و حمایت هواداران ملی‌پوشان هندبال کشورمان حساب ویژه‌ای باز کرده بودیم. ولی حالا باید در اردن به مصاف رقبا برویم. البته گروه‌بندی هم برای ما خیلی ایده‌آل نیست. ما در شیراز گروه خود را در مرحله مقدماتی انتخاب کرده بودیم و با عراق و هندوستان همگروه بودیم که خیلی مسیر را برای ما هموار می‌کرد. اما حالا با گروه‌بندی جدید در اردن، با تیم‌های قدرتمند و صاحبنامی مثل چین، چین تایپه و کویت در گروه D بازی می‌کنیم. این گروه‌بندی کار ما را در قدم اول دشوار کرد، زیرا مجبوریم هر روز بازی کنیم و هیچ استراحتی هم بین بازی‌ها نداریم. گروه‌های دیگر یک روز استراحت دارند ولی ما این ارفاق را نداریم و باید طبق قرعه هر روز با رقبا بازی کنیم.»
سرمربی تیم نوجوانان قدم اول را صعود از دور مقدماتی دانست: «گروه ما گروه سختی است که چهار تیم قدرتمند آسیایی در آن حضور دارند. کار ما سخت شد، چرا که دور مقدماتی به تیم‌های قدرتمندی خوردیم. بنابراین معتقدم قدم اول و مهم برای ما صعود مقتدرانه از این گروه است.»
او و تیمش دو هدف در قهرمانی آسیا دارند: «هر چند هدف ما در این تورنمنت اول سهمیه جهانی و بعد یک مدال خوشرنگ در این مسابقه بزرگ است. البته آسیب‌دیدگی یکی دو بازیکن اصلی‌ام کمی ذهنم را به هم ریخته است. همه سعی و تلاش ما این است با بهترین کیفیت خود در میدان مسابقه حاضر شده و بهترین نتایج را برای هندبال ایران ثبت کنیم.»
جستجو
آرشیو تاریخی