درخشش ستاره ایرانی در ترکیب ماخاچ قلعه

شلیک مرگبار حسین‌نژاد در قلب روسیه

محمدجواد حسین‌نژاد، ستاره سابق سپاهان نخستین بازی خود در هفته پنجم لیگ برتر روسیه را به بهترین شکل سپری کرد و با وجود حضور تعویضی گل سه امتیازی و سرنوشت‌سازی برای تیمش به ثمر رساند.
 دینامو ماخاچ قلعه در حالی که حسین‌نژاد را برای نخستین بار در فهرست نفراتش در رقابت‌های لیگ برتر روسیه داشت، در ورزشگاه آنژی آرنا به مصاف اخمت گروزنی رفت و در حالی که بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، این ستاره ایرانی سرنوشت متفاوتی را رقم زد.
 حسین‌نژاد که شماره پیراهن ۱۰ دینامو ماخاچ قلعه را بر تن داشت، در دقیقه ۶۵ وارد زمین شد و ۱۰ دقیقه پس از ورودش کارت زرد گرفت، اما در دقیقه 83 با شلیک استثنایی به قلب هواداران تیمش رفت.
 دینامو ماخاچ قلعه که پیش از این در چهار هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر روسیه نمایش ضعیفی ارائه داده و دو شکست و دو مساوی داشت، با درخشش ستاره جوان ایرانی خود و گل بی‌نظیر او توانست به اولین برد دست پیدا کند تا صعود پنج پله‌ای از رتبه پانزدهم تا جایگاه یازدهم جدول هم داشته باشد. عملکرد درخشان ستاره ایرانی 21 ساله دینامو ماخاچ قلعه در اولین بازی در لیگ برتر روسیه موجب شد تا او به‌عنوان بازیکن برتر زمین معرفی شود. حسین‌نژاد پس از بازی و در گفت‌وگو با «شبکه ورزش» روسیه اظهار داشت: «بازی بسیار سختی بود. ابتدا می‌خواهم از مربی و تمامی اعضای تیم برای پیروزی تشکر کنم. شب فوق‌العاده‌ای برای ما بود. بسیار خوشحالم که توانستم گلزنی کنم.»

جستجو
آرشیو تاریخی