مصاحبه و خبر

آقایی: خوب بازی نکردیم
نساجی در اولین بازی خانگی خود در فصل جدید با یک گل مقابل فولاد شکست خورد. سعید آقایی مدافع نساجی می‌گوید: «به نظرم خوب بازی نکردیم و حرفی هم ندارم بزنم. به فولاد تبریک می‌گویم و از هواداران عذرخواهی می‌کنم. ما در بازی‌های خانگی کل انرژی‌مان را از آنها می‌گیریم و بابت این بازی هم شرمنده‌شان هستیم. ان‌شاءالله بتوانیم در ادامه مسیر جبران کنیم.» او در واکنش به اینکه هواداران نساجی نگران تکرار اتفاقات سال گذشته هستند، این طور می‌گوید: «فکر نمی‌کنم این اتفاق رخ بدهد. شرایط برایمان سخت بود، بدنسازی را دیر شروع کردیم و این مسائل هم خیلی تأثیر داشت، ولی همان‌طور که سال قبل گفتم این تیم می‌ماند و امسال هم نتایج بهتری می‌گیریم و برای بالای جدول تلاش می‌کنیم، الان هم روی حرفم هستم. ان‌شاءالله شرایط‌مان بهتر شود. ما سال قبل، سال سختی داشتیم اما بعد از اینکه آن شرایط سخت را گذراندیم، تمرینات خیلی خوبی داشتیم. امروز شرایط طوری بود که نیمه دوم بازی‌مان درنیامد و نتوانستیم امتیاز بگیریم. برای بازی بعدی آماده می‌شویم.»


باشگاه نساجی قطعاً واگذار می‌شود
تیم نساجی مازندران لیگ بیست و چهارم را با شکست یک بر صفر در ورزشگاه خانگی خود مقابل فولاد خوزستان آغاز کرد تا شاگردان ساکت الهامی فصل جدید را با وضعیتی خاص شروع کنند. با این حال نتیجه به دست آمده در شرایطی رقم خورد که مدیران باشگاه نساجی از مدت‌ها قبل به صورت رسمی اعلام کرده بودند که قصد دارند باشگاه را بفروشند ولی با توجه به اینکه تا این لحظه کسی برای خرید باشگاه اقدام نکرده، نساجی تحت مالکیت رضا حدادیان خواهد بود. ایزد سیف‌الله‌پور قائم‌مقام باشگاه نساجی درباره مسأله واگذاری این باشگاه می‌گوید: «آقای حدادیان هنوز روی حرفش است. تمام امکانات را در اختیار تیم گذاشته. بازیکنان پیش‌قراردادشان را دریافت کرده‌اند و با تمامی بازیکنان فصل قبل تسویه شده. امکانات ورزشگاه هم تکمیل شده اما او هنوز روی موضع خودش است.»


مستحق یک امتیاز بودیم
فخرالدینی: قسمت نبود در استقلال خداحافظی کنم
میلاد فخرالدینی که چند روز پیش به شمس‌آذر پیوست، بلافاصله برای این تیم مقابل استقلال به میدان رفت. او درباره این بازی می‌گوید: «باید بگویم که آدمی نیستم که اگر از تیمی جدا شوم، در موردش بد صحبت کنم، حرمت‌ها را نگه می‌دارم و مشکلی نداشتم. خدا را شکر توانستم انتخاب خوبی داشته باشم و به تیم خوب شمس‌آذر بپیوندم. خدا را شکر، بازی خوبی بود. فکر می‌کنم حداقل مساوی حق ما بود، اما فوتبال همین است. به تیم استقلال تبریک می‌گویم و امیدوارم در بازی بعدی بتوانیم جبران کنیم. تیم ما خیلی جوان است و من فکر می‌کنم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. وقتی به تمرین آمدم، از کیفیت و انگیزه بسیاری از بازیکنان لذت بردم.» برخلاف انتظار قسمت این بود که او فرصت خداحافظی از دنیای بازیگری با لباس استقلال را به دست نیاورد.


MRI برای آقایی پور
تیم فوتبال سپاهان با نتیجه ۳ بر یک چادرملو را شکست داد. در این بازی جواد آقایی‌پور خرید جدید تیم سپاهان از دقیقه ۶۵ وارد زمین شد اما خیلی زود و به دلیل مصدومیت قادر به ادامه بازی نشد و جای خود را به رضا اسدی داد. آقایی پور برای مصدومیتش MRI می‌دهد تا آخرین وضعیت او برای دیدار هفته دوم لیگ برتر برابر خیبر خرم‌آباد مشخص شود. احتمال اینکه در بازی با خیبر غایب باشد وجود دارد. در رابطه با مهدی لیموچی هم مدیران باشگاه سپاهان به دنبال حل مشکل ثبت قرارداد او هستند تا این بازیکن بتواند از هفته دوم برای تیم خود به میدان برود.


واکنش بیرانوند به احتمال محرومیتش
ربات نیستیم که اشتباه نکنیم
درحالی‌که همچنان خبری از اعلام رأی مربوط به شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند بابت فسخ یکطرفه و همچنین شکایت آنها از باشگاه تراکتور تبریز به دلیل جذب بیرانوند نیست، این دروازه‌بان در خصوص حواشی این پرونده پس از اولین بازی با پیراهن تراکتور توضیح داد: «من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و تمام تمرکزم را روی تیمی می‌گذارم که در آن حضور دارم. الان تمرکزم کاملاً برای تراکتور است و به چیزی توجه نمی‌کنم. مطمئنم تمام کسانی که بیرون هستند و از من انتقاد فنی، اخلاقی و... می‌کنند، حق دارند. به هرحال ما هم گاهی اوقات اشتباه می‌کنیم، ربات نیستیم که اشتباه نکنیم، ولی ‌آن‌قدر قوی هستم و باید قوی فکر کنم که اگر اشتباه کردم بتوانم ادامه بدهم. شاید بیرانوند از نظر هواداران و رسانه‌ها یک اشتباه کرده باشد و اشتباهش هم شاید از لحاظ اخلاقی باشد. شاید به هوادارانی بی‌احترامی کرده باشم. من عذرخواهی می‌کنم اما به راهم ادامه می‌دهم و نشان داده‌ام اگر بهتر تمرکز کنم، می‌توانم موفق باشم.» از صحبت‌های بیرانوند این طور برداشت می‌شود که این بازیکن خودش را برای هر رأی احتمالی آماده کرده و حال باید منتظر اعلام رسمی رأی کمیته وضعیت در خصوص این پرونده جنجالی بمانیم.

جستجو
آرشیو تاریخی