خبر

تبریک سخنگوی شورای نگهبان
به اسماعیلی
سخنگوی شورای نگهبان در تماسی تلفنی با سعید اسماعیلی دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۲۴ پاریس قهرمانی در المپیک را به این ورزشکار تبریک گفت.
 هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: «فرصتی شد تا در تماسی تلفنی، قهرمانی همشهری خوبم سعید اسماعیلی لیوسی را در المپیک ۲۰۲۴ تبریک بگویم. به او گفتم خوشحالم که در این سن به جایگاه قهرمانی المپیک دست یافته و البته مردم ایران به او امیدها دارند؛ بله مردم ایران! چراکه وقتی او پرچم ایران را بالا برده است، دیگر نه فقط متعلق به یک شهر بلکه متعلق به یک کشور است. در روزگاری که برخی بر طبل نومیدی می‌کوبند، پیروزی این عزیزان جای تقدیر دوچندان دارد.»


یک قطعه زمین برای مدال‌آوران
مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به هر کدام از مدال‌آوران بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس یک قطعه زمین پاداش می‌دهد.
 وزیر راه و شهرسازی با انتشار پیامی در صفحه‌ شخصی‌اش در توئیتر نوشت:‌ «به قهرمانان و مدال‌آوران عزیز و پرافتخار المپیک و پارالمپیک پاریس یک قطعه زمین تقدیم می‌شود.»


عابدینی با لایسنس بین‌المللی
در کاپ آسیا
آرزو عابدینی اولین دختر موتورسوار ایرانی، با صدور لایسنس بین‌المللی‌اش توسط کنفدراسیون در کاپ آسیا شرکت می‌کند. این اولین حضور یک دختر موتورسوار ایرانی در رشته سرعت در مسابقه برون‌مرزی است. مسابقات کاپ آسیا شهریور در تایلند برگزار می‌شود. همزمان مسابقات کراس قهرمانی جهان در شهر افیون ترکیه با حضور شرکت‌کننده زن ایرانی برگزار خواهد شد.


رونمایی از کاراته‌کاهای مسافر آسیا
با برگزاری مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته، ترکیب تیم ملی برای قهرمانی آسیا مشخص شد. بهنام دهقان‌زاده، پوریا اقدسی، امیر مهدی‌زاده، بهنام عسکری، مهدی خدابخشی و صالح اباذری به تریب در اوزان -۵۵، -۶۰، -۶۷ کیلوگرم، -۷۵، -۸۴ و +۸۴ کیلوگرم با ثبت بهترین عملکرد در بخش کومیته انفرادی به رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی چین اعزام می‌شوند. بهمن عسگری، صالح اباذری، محمود نعمتی، مهدی خدابخشی، مهدی عاشوری، علیرضا حیدری و مهدی گنج‌زاده با تصمیم کادر فنی در ترکیب کومیته تیمی هم شرکت می‌کنند. رقابت‌های قهرمانی آسیا ۳۰ شهریور تا یک مهرماه در چین برگزار می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی