بوژوویچ: شناختم از آلومینیوم کافی نیست

میودراگ بوژوویچ سرمربی استقلال خوزستان درباره بازی تیمش در هفته اول لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک می‌گوید: «از امروز استارت لیگ رقم می‌خورد. شناخت کافی از حریف نداریم و اطلاعات جسته و گریخته داریم ولی پا پس نمی‌کشیم. سرمربی حریف (مجتبی حسینی) سال گذشته هم در این تیم بوده و احتمالاً با ترکیب و تاکتیک‌های سال گذشته بازی کند. سعی من این است که بازی‌های حریف را تا زمان بازی بررسی کنم و یقیناً اطلاعات مربیان ایرانی من زیاد است و بازیکنان هم شناخت دارند. هر تیمی باید تکیه‌اش به نیروهای خودی باشد.»
او درباره فعالیت تیمش در نقل و انتقالات این طور می‌گوید: «از باشگاه تشکر می‌کنم که بازیکنان باکیفیت جذب کرده ولی مشکل ما دیر شروع کردن است. بازیکنان ایرانی با تأخیر آمدند و خارجی‌ها هنوز نیامدند و امروز یا فردا اضافه می‌شوند. کار زیاد شاقی انجام نداده‌ایم و باید صبور باشیم تا به مرز آرمانی برسیم. فوتبال نوین فوتبال بدون مرز است. در بارسلونا یک بازیکن هم از آنجا در تیم نیست. خوشحال خواهم بود که جذب بازیکن ۲۱ یا ۲۳ سال از آکادمی خودمان باشد. باور کنید من به شناسنامه بازیکنان نگاه نکردم. در دنیا روز به روز متأسفانه از بازیکنان بومی خبری نخواهد بود.»
او هیچ قولی برای موفقیت نمی‌دهد: «هر مربی دوست دارد تیمش را قهرمان کند اما خواهش می‌کنم باتوجه به واقعیت‌ها این انتظار را در هواداران ایجاد کنید. مدیریت دارد تازه تیم را از نو می‌سازد. به تمرین بیایید و بعد شرایط را برای گرفتن سهمیه با هم محک می‌زنیم. همه در تلاشند تا حداقل شرایط را برای تمرین و مسابقه ایجاد کنند. یکی از استعدادهایمان را به خاطر شرایط زمین از دست دادیم. برای کسب سهمیه قول نمی‌دهم ولی برای فصل آینده و حداقل سه سال آینده می‌توانیم به این مهم برسیم. ابتدا باید شرایط استاندارد برای تمرین داشته باشیم و بازیکنان باکیفیت جذب شوند و در باشگاه و کادرفنی ثبات داشته باشیم تا به اهداف‌مان برسیم. برای خوشحالی هواداران می‌توانم بگویم می‌رویم برای آسیا اما این حرف فریب دهنده است.»

جستجو
آرشیو تاریخی