ساعی: آرزو دارم رکوردم را بزنند

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو درخشش تیمش در المپیک را نتیجه همدلی می‌داند. او که با 2 طلا و یک برنز المپیک پرافتخارترین ورزشکار ایران در المپیک بود، حالا آرزویش این است که نسل جدید تکواندو بتوانند رکورد او را زده و روی دستش بلند شوند.
رئیس فدراسیون تکواندو درباره نتایج درخشان ملی‌پوشانش در پاریس گفت: «ما از روز اول گفتیم هر چهار ورزشکارمان شانس مدال هستند و واقعاً به این موضوع اعتقاد داشتم. من به همه مردم ایران تبریک می‌گویم. خوشحالم که توانستیم دل مردم ایران را شاد کنیم و اگر مدال سلیمی طلا نمی‌شد، من خودم افسوس می‌خوردم. آرزویم بود که بعد از ١6 سال دوباره مدال طلا بگیریم و حتی از ته دل آرزو دارم که نسل جدید رکورد من را بزنند.»
او همچنین درباره تاریخ‌سازی دختران تکواندو کار گفت: «چه کسی فکرش را می‌کرد که دخترانمان اینطوری تاریخ‌سازی کرده و به فینال المپیک راه پیدا کنند یا با سن ١٨-١٩ سال و باتجربه اینچنین افتخارآفرینی کنند. خداراشکر می‌کنم و به همه تبریک می‌گویم. من در دوران ورزشی‌ام هیچ‌گاه اشک نریختم ولی با باخت و برد این بچه‌ها همیشه اشک می‌ریزم.»
ساعی حالا درخشش تکواندو را نتیجه همدلی خانواده این رشته ورزشی می‌داند: «من از روزی که آمدم شعارم همدلی بود. خداراشکر خیلی از بزرگان تکواندو آمدند و کنار ما قرار گرفتند و کمک‌مان کردند که همین همدلی هم باعث شد تا نتایجی درخشان رقم بخورد. وقتی گفتم می‌خواهم همدلی ایجاد شود، بعضی‌ها خندیدند، بعضی‌ها مسخره کردند اما من اهمیت ندادم. در این دو سال خیلی چیزها دیدم، خیلی چیزها شنیدم ولی رد شدم چون هدفم موفقیت تکواندو بود.»
جستجو
آرشیو تاریخی