صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • ویژه المپیک 2024پاریس
  • ورزش جهان
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و بیست و دو - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و بیست و دو - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۸

در حاشیه

کشتی‌گیر سابق، فیتنس‌کار شد
علیرضا حیدری با استایل جدید

علیرضا حیدری دارنده مدال طلای کشتی آزاد جهان و برنز المپیک که آمادگی خود را در سال‌های دور از تشک و ورزش قهرمانی هم به خوبی حفظ کرده، اخیراً با تشویق برخی از دوستانش استارتی را برای حضور در یک چالش جدید آن هم در 48 سالگی زد. او که پای ثابت باشگاه‌های بدنسازی است، برای شرکت در مسابقات فیتنس که این روزها مورد توجه و استقبال جوان‌ترها قرار گرفته، ترغیب شد و در ماه‌های اخیر تمریناتش را با هدف شرکت در مسابقات پیگیری کرد و رژیم غذایی کاملاً جدی‌ای را آغاز کرد تا در نهایت دیروز روی استیج مسابقات فیتنس قهرمانی کشور در مجتمع رزمال تهران حاضر شد. حیدری که پیشنهادات بازیگری را هم دریافت کرده، به خاطر مشغله کاری این پیشنهادات را رد کرده است. البته که قبلاً ستاره‌های شناخته شده زیادی از کشتی در حرفه سینما وارد شدند که مشهورترین آنها محمدعلی فردین بود. حیدری هم به واسطه استایل و صدای خوبی که دارد، همواره مورد توجه کارگردانان بوده است. حیدری هم مثل سایر ورزشکاران ابتدا به اجرای فیگور پرداخت و سپس با لباسی که برایش تهیه شده بود، روی استیج رفت و استایل فوق‌العاده خود را به رخ کشید. بعد از پایان راند مقدماتی نتایج و فینالیست‌های مسابقات فیتنس قهرمانی کشور معرفی خواهند شد و باید دید علیرضا حیدری می‌تواند هفته بعد در فینال این مسابقات هم روی استیج برود و مثل رضا نوروزی فوتبالیست در اولین تجربه‌اش سربلند شود یا داوران رأی دیگری خواهند داد.

 

حمله معترضان بحران آب و هوا به عمارت مسی

لیونل مسی دوران نقاهت پس از مصدومیت پایش را طی می‌کند و فعلاً در تعطیلات به سر می‌برد. اما خبر بدی که اسطوره آرژانتینی صبح دیروز دریافت کرد، این بود که عمارتش در ایبیزا اسپانیا هدف اعتراض سازمان
«Futuro Vegetal» قرار گرفت و دو فعال معترض وارد محوطه عمارت او شدند و اقدام به رنگ پاشی به دیوارها کردند و جمله «تجمل شما، بحران آب و هوایی ما» را روی دیوار خانه او نوشتند. این خبر توسط رلوو گزارش شده و در ادامه آمده است که برخی از اموال سایر ثروتمندان مانند یک قایق بادبانی، یک خودروی لامبورگینی و یک جت شخصی نیز در چند وقت اخیر مورد حمله همین سازمان قرار گرفت. هدف این سازمان اشاره به گزارشی از آکسفام است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شده و ادعا می‌کند یک سوم از ثروتمندترین افراد جهان، مسئول همان میزان آلودگی کربنی هستند که توسط دو سوم از افراد فقیر جهان ایجاد می‌شود. در حالی که گروهی که بیشترین آسیب را از تغییرات اقلیمی می‌بیند افراد ضعیف جامعه هستند و افراد وابسته به این سازمان با اعتراضات مختلف سعی در برجسته کردن مسئولیت ثروتمندان در قبال بحران آب و هوا و محیط زیست دارند. پلیس اسپانیا در ماه ژانویه ۲۲ نفر از اعضای این سازمان را که به اموال ثروتمندان آسیب می‌رساندند، دستگیر کرد.

 

خواستگاری در المپیک با ۲73۸ شاخه گل رز زرد

جاستین بست، قایقران ۲۶ ساله امریکایی، روز دوشنبه مقابل چند تن از ورزشکاران تیم قایقرانی ایالات متحده و در پخش زنده تلویزیونی زانو زد و از لینی دانکن خواستگاری کرد. جاستین و لینی در المپیک بعد از کسب مدال طلای جاستین در ۲۷۳۸ امین روز از آشنایی‌شان با ۲۷۳۸ شاخه گل رز زرد پیوند خود را عمیق‌تر کردند و رسماً نامزد شدند. جاستین و لینی تنها زوج‌هایی نبودند که در المپیک پاریس ازدواج کردند. لیو یوچن بازیکن بدمینتون چینی نیز از هم‌تیمی‌اش هوانگ یاکیونگ خواستگاری کرد، پابلو سیمونت بازیکن هندبال مردان آرژانتین نیز از ماریا کامپوی که عضو تیم هاکی زنان این کشور است در دهکده المپیک درخواست ازدواج کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی