اردوگاه آبی

شرفی هم 3 ساله آبی‌پوش شد
توجه استقلال به جذب جوان‌ها
استقلال در روزهای اخیر خریدهایی داشته که برای آینده این باشگاه ممکن است تصمیمی مطلوب باشد.
 بعد از جذب امیرحسین نیک‌پور دروازه‌بان ۲۲ ساله فصل گذشته گل‌گهر سیرجان که پیش از گل‌گهر، در تیم سپاهان حضور داشته و سابقه ملی در رده‌های نوجوانان، جوانان و امید را هم در کارنامه خود دارد و با عقد قراردادی ۳ ساله به استقلال پیوست، عباس شرفی نیز آبی‌پوش شد. این بازیکن نیز عضو باشگاه گل‌گهر سیرجان بود و با عقد قراردادی 3 ساله به استقلال ملحق شد. شرفی در تیم‌های پایه ایران سوابق درخشانی دارد و در خط میانی بازی می‌کند. گفته می‌شود این بازیکن از پتانسیل خوبی برای درخشش در استقلال برخوردار است به شرط آنکه مراحل رشد و پیشرفت را به خوبی طی کند.
 

تصمیمی به سود بازیکن فرانسوی
یامگا موقتاً از لیست خارج شد

مسئولان باشگاه استقلال نام کوین یامگای فرانسوی را به طور موقت از لیست خارج خواهند کرد.
این بازیکن فرانسوی به دلیل آسیب‌دیدن از ناحیه چشم در حین تمرینات تیمش قادر به همراهی استقلال نیست و به توصیه پزشکان و برای جلوگیری از تشدید مصدومیت از لیست آبی‌پوشان به صورت موقت خارج می‌شود تا در صورتی که تا نیم‌فصل شرایطش بهبود پیدا کرد دوباره به لیست بازگردانده شود.
 یامگا امید داشت پیش از شروع فصل بتواند نظر مساعد کادر فنی استقلال را جلب کند که مربیان استقلال هم روی بازگشت او نظر مساعد داشتند اما موانع پزشکی اجازه نداد این بازیکن در فهرست نهایی استقلال برای فصل بیست و چهارم قرار بگیرد.
با این حال به یامگا اجازه داده شده در تمرینات استقلال حاضر باشد.
 

تصمیم‌های تازه در راه است
نشست مدیران استقلال
مدیران باشگاه استقلال امروز در راستای تصمیم‌گیری‌های تازه نشستی را برگزار خواهند کرد.
 در همین راستا خبر رسیده مجمع عمومی و عادی فوق‌العاده باشگاه استقلال امروز با حضور نمایندگان شرکت‌ خلیج‌فارس و اعضای هیأت مدیره برگزار خواهد شد.  در این جلسه درباره صورت‌های مالی باشگاه و همچنین نقل و انتقالات این تیم بحث و تبادل‌نظر صورت خواهد گرفت.
موضوعاتی همچون، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و حضور اعضای غیرموظف هیأت مدیره و سایر مواردی که به موجب قانون تجارت در صلاحیت مجمع عمومی و عادی به طور فوق‌العاده است، در این جلسه مورد توجه مدیران استقلال قرار خواهد گرفت.
 

واکنش فرانسوی‌ها
به حضور کاکوتا در ایران
سایت «footrdc» فرانسه حضور کاکوتا در استقلال را بازتاب داده است.
 در متن این سایت آمده که به تازگی خبر جدایی کاکوتا از باشگاه آمیان فرانسه اعلام شده بود و دیگر در این تیم بازی نخواهد کرد. چند روز پیش نیز روزنامه اکیپ از مذاکرات بین باشگاه ایرانی و باشگاه فرانسوی خبر داده بود.
رسانه‌های فرانسوی از زمان قرارداد کاکوتا با استقلال ابراز بی‌اطلاعی کرده‌اند در حالی که گفته شده این بازیکن با باشگاه استقلال قرارداد یکساله منعقد کرده است.
 

به زودی سرپرست استقلال معرفی می‌شود
یکی از مشکلات باشگاه استقلال در فصول اخیر نداشتن سرپرست بوده که به این فصل نیز کشیده شده است. در همین راستا شنیده می‌شود جواد نکونام بر سر انتخاب یک سرپرست با فرشید سمیعی به توافق رسیده و قرار است این فرد که از افراد نزدیک به جواد نکونام به شمار می‌رود، ظرف روزهای آینده قبل از شروع مسابقات لیگ برتر معرفی شود و کارش را به عنوان سرپرست با استقلال استارت بزند. در روزهای اخیر نام‌های بسیاری مطرح شد؛ پاشازاده، عالمی، حجازی و... به عنوان سرپرست جدید استقلال معرفی شده بودند.

جستجو
آرشیو تاریخی