نقل و انتقالات

سه بازیکن جدید هوادار
هوادار تهران که با مهدی رحمتی چهارمین فصل حضور در لیگ برتر را آغاز خواهد کرد از چهار خرید جدید خود به طور رسمی رونمایی کرد. مهدی ترکمان مدافع سابق تیم‌های مس رفسنجان، سپاهان، پارس جنوبی و آلومینیوم در این فصل در هوادار بازی خواهد کرد. همچنین دانیال ماهینی و پیمان رنجبری نیز دو خرید باتجربه دیگر هوادار هستند که این فصل زیر نظر مهدی رحمتی کار خواهند کرد.


شایان مصلح و تمدید با ذوب‌آهن
شایان مصلح که با پایان قراردادش با ذوب‌آهن بحث جدایی و تجربه تیم جدیدش نیز شکل گرفته بود، در نهایت ترجیح داد بار دیگر در کنار محمد ربیعی کار را دنبال کرده و یاغی اصفهانی نیز لقب گیرد که تجربه بازی در هر دو تیم شهر اصفهان را دارد. این در حالی بود که در پنجره تابستانی بحث انتقال این مدافع چپ‌پا به مس رفسنجان و کار کردن زیر نظر محرم نویدکیا نیز شکل گرفته بود. اتفاقی که می‌توانست با توجه به بازی او در تیم‌های سپاهان، ذوب‌آهن، استقلال و پرسپولیس این بار با انتخاب دو تیم هم استانی دیگر، بازیکن جالب توجهی از او بسازد که در نهایت به سرانجام نرسید.


سبحان پسندیده آبی پوش شد
آبی‌پوشان خوزستانی که با جدایی خیل عظیمی از بازیکنان مواجه شده‌اند و عده زیادی هم جذب این تیم شده‌اند، با شمای متفاوتی نسبت به لیگ بیست و سوم در فصل جدید حضور خواهد یافت. در جدیدترین اقدام مدیران باشگاه استقلال خوزستان با سبحان پسندیده مدافع 24 ساله فصل گذشته هوادار که متولد ساری است و از این شهر به فوتبال ایران معرفی شده قرارداد امضا کردند. پسندیده فصل گذشته در 20 بازی لیگ برتر برای هوادار به میدان رفت که 17 حضور ثابت و 3 حضور تعویضی داشت. میودراگ بوژوویچ در حال شکل دادن به یکی از متفاوت‌ترین تیم‌های لیگ برتر است و باید دید عملکرد او با نفراتی که جذب کرده چطور خواهد بود.


اولین خرید ملوان با نظر زارع
تنها یک روز بعد از انتخاب مازیار زارع به عنوان سرمربی قوی سپید خزر، این تیم شمالی یک مدافع جدید جذب کرد. محمدرضا رضایی مدافع 23 ساله‌ فصل گذشته شمس‌آذر با قراردادی رسمی به ملوان بندرانزلی پیوست. در حالی که مازیار زارع به تازگی جانشین سعید دقیقی در ملوان شده، اولین خرید خود را انجام داد تا تیم را با تفکرات خودش بیشتر هماهنگ کند.

جستجو
آرشیو تاریخی