نجفیان: سناریوی زارع و ملوان را می‌دانستیم


پس از اینکه سعید دقیقی از شمس‌آذر جدا شد، مدیران این باشگاه مازیار زارع را به جای او معرفی کردند اما فصل شروع نشده مازیار زارع از این تیم جدا شد و سر از باشگاه سابقش درآورد! مهرزاد نجفیان مالک و رئیس هیأت‌مدیره باشگاه شمس‌آذر گفت: «دقیقی همچنان درگیر باشگاه ملوان و مسائل مربوط به آن است.
 از این رو تکلیف سرمربی را در جلسه هیات‌مدیره شب گذشته مشخص کردیم.
 استراتژی باشگاه ما مشخص است و ما براساس همان برنامه قبلی جلو می‌رویم. مربی جدید نیز باید از همین برنامه پیروی کند.
 سیاست ما جوانگرایی و استفاده از بازیکنان جوان در طول فصل است و ریسک آن را نیز پذیرفته‌ایم. فصل گذشته نیز با همین روند پیش رفتیم و گاهی به دلیل اعتماد به جوان‌ها صدمه دیدیم اما پشیمان نیستیم و همین راه را ادامه می‌دهیم.»
او در ادامه بیان داشت: «ما همه این موارد را به مازیار زارع هم گفته بودیم اما وقتی قصد جدایی داشت بالاخره شرایطی فراهم کرد تا جدا شود‌. از نظر من فردی که قصد جدایی داشته باشد دنبال بهانه می‌گردد تا جابه‌جا شود و کاری نمی‌توان کرد. اسپانسری که قرار است حامی مالی تیم ملوان باشد دوست و رفیق مازیار زارع است.
 از این رو دوست داشتند در کنار هم باشند و شرط همکاری‌اش با این باشگاه مربیگری مازیار در تیم ملوان بود. ما از هفته‌ها قبل می‌دانستیم سناریو چیست از این رو خیلی اظهارنظر نکردیم. البته مازیار انسان صدیق، شریف و بچه بسیار خوبی است. ما نیز برای او احترام قائلیم اما مصالح او در این بود در کنار اسپانسری که دوستش است قرار بگیرد و ما هم مانع نشدیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی