صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • مدیریت فوتبال
  • ورزش جهان
  • ویژه المپیک 2024پاریس
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و بیست و یک - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و بیست و یک - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۸

در حاشیه

احتمال ۳ سال زندان
برای دلیخت

ماتیس دلیخت، مدافع بایرن مونیخ، به دلیل تخلف رانندگی تحت تحقیقات پلیس آلمان قرار گرفته است. این بازیکن متهم به برخورد با یک خودرو در نزدیکی ساختمان باشگاه بایرن مونیخ در صبح چهارشنبه، ۷ آگوست و سپس ادامه مسیر بدون توقف است. این اقدام می‌تواند برای او پیامدهایی به همراه داشته باشد، زیرا او پس از برخورد با خودرو از صحنه فرار کرده و مسئولیت خود را نپذیرفته است. این حادثه شاهدی دارد که تمام تصادف را دیده و به پلیس اطلاع داده است. طبق اطلاعاتی که توسط روزنامه آلمانی بیلد منتشر شده، نشان می‌دهد که دلیخت با خودروی آئودی خود مقصر این تصادف بوده و خسارت زیادی به بار آورده است. شدت خسارت به حدی بوده که خودروی دیگر باید با یدک‌کش حمل می‌شد. پلیس اکنون در حال بررسی خسارت‌های وارده است. بنابراین، در این مرحله لازم است که به صورت کامل ثابت شود ستاره بایرن مقصر تصادف بوده است. اگرچه ممکن است باورنکردنی به نظر برسد اما این حادثه می‌تواند پیامدهای ویرانگری برای حرفه این فوتبالیست داشته باشد. اگر او مجرم شناخته شود، ممکن است به دلیل فرار از صحنه بدون توجه به مالک خودرو یا پذیرش مسئولیت آنچه اتفاق افتاده، با حداکثر سه سال زندان مواجه شود. اگرچه این مورد رایج نیست. رایج‌ترین مجازات در این موارد جریمه مالی است زیرا هیچ آسیب جانی‌ای وجود ندارد.

 

اسب مولر طلایی شد

در یکی از مسابقات سوارکاری المپیک، اسب «چکر» با سوارکاری کریستین کوکوک آلمانی، بالاتر از تمام مدعیان این رشته موفق به کسب مدال طلا شد و مدالی ارزشمند را برای آلمان به ارمغان آورد. نکته جالب در خصوص این اسب این بود که یکی از مالکان آن، توماس مولر اسطوره تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ است.
مولر که یکی از مالکان این اسب است و بارها علاقه خود به سوارکاری را در مقاطع مختلف نشان داده، این پیروزی بزرگ را با نشان دادن مدال طلای خود در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ جشن گرفت. او در این ویدیو، از ونسان کمپانی سرمربی بایرن برای تعطیل کردن تمرین تیمش تشکر کرد تا او بتواند مسابقه اسب خود را به راحتی ببیند.

 

امکانیان بازیگر «بوقچی» شد

بیژن امکانیان بازیگر مجموعه نمایشی «بوقچی» شد؛ مجموعه‌ای که داستانی متفاوت از یک ماجرای حاشیه‌دار فوتبال را روایت می‌کند. «بوقچی» به تهیه‌کنندگی محمدجواد موحد و کارگردانی حسن حبیب‌زاده داستانی متفاوت از یک ماجرای پرحاشیه فوتبالی در سال‌های اخیر را روایت می‌کند. امکانیان در این مجموعه نمایشی نقش ارسلان موفق مدیر باشگاه فوتبال و مدیرعامل کارخانه چیت‌دانه را ایفا می‌کند. «بوقچی» محصول مرکز سریال سازمان سینمایی سوره است که در باشگاه فیلم سوره تهیه و تولید می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی