صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • مدیریت فوتبال
  • ورزش جهان
  • ویژه المپیک 2024پاریس
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و بیست و یک - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و بیست و یک - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۷

اردوگاه آبی

ردپای قدوس در استقلالی شدن کاکوتا
گفته می‌شود سامان قدوس بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که در تمام طول دوران حرفه‌ای فوتبال خود خارج از ایران به بازی پرداخت در رابطه با حضور کاکوتا در استقلال به این بازیکن که سابقه بازی در تیم‌های متعدد اروپایی را دارد، مشاوره داده است. ظاهراً قدوس در این باره پیرامون شرایط زندگی در ایران و وضعیت باشگاه‌های لیگ برتری فوتبال ایران به خصوص استقلال به کاکوتا مشاوره داده است.


امید منتظر برای ماندن در استقلال
منتظر محمد، بازیکن عراقی استقلال که همچنان تحت قرارداد با این باشگاه است، در تمرینات تیمش حضوری فعال دارد و به دنبال تداوم حضور در استقلال است. باشگاه استقلال هنوز نسبت به تداوم حضور این بازیکن در ترکیب آبی‌ها نظر قطعی خود را اعلام نکرده اما هفته پیش گفته شد تداوم حضور این بازیکن در استقلال بسیار نامحتمل است و منتظر از استقلال جدا خواهد شد.


گزارش تست ایفمارک ارائه شد
بازیکنان و حتی مربیان استقلال طبق روال پیش فصل در مرکز پزشکی-ورزشی ایفمارک حاضر شده و نسبت به تست بدنی خود اقدامات لازم را انجام دادند. ایفمارک نتیجه تست‌های اخذ شده از بازیکنان و کادر فنی را در اختیار باشگاه استقلال قرار داده و گفته می‌شود بازیکنان و مربیان استقلال با مشکل حادی در این راستا مواجه نیستند و جملگی در سلامت کامل به سر می‌برند.


حمله به صفحه کاکوتا
همان طور که پیش‌بینی می‌شد، حضور کاکوتا در استقلال بلافاصله با واکنش هواداران استقلال در فضای مجازی همراه شده است. در همین راستا استقلالی‌های فعال به صفحه شخصی این بازیکن مراجعه و او را دنبال کرده‌اند تا تعداد افرادی که این بازیکن را مورد توجه قرار می‌دهند، به طرز قابل توجهی افزایش یابد.


پاس گل دوباره رضاییان
استقلال با تک گل چشمی توانست تازه‌ترین بازی تدارکاتی خود را مقابل گل‌گهر با برتری پشت سربگذارد. تک گل استقلال در این بازی را رامین رضاییان برای چشمی مهیا کرد. رضاییان در بازی‌های تدارکاتی قبلی استقلال نیز یک پاس گل دیگر هم داده بود که این موضوع مورد توجه قرار گرفت. او یک گل هم در این بازی‌ها به ثمر رسانده تا با یک آمار مناسب حاصل از بازی‌های تدارکاتی آماده و مهیای ورود به لیگ برتر شود.


تلاش جلالی برای رسیدن به قزوین
مصدومیتی که برای ابوالفضل جلالی، مدافع چپ استقلال به وجود آمده سبب شده این بازیکن از حضور در بازی اول تیمش مقابل شمس آذر محروم شود. استقلال طبق برنامه پنجشنبه هفته بعد در قزوین مقابل تیم شمس آذر قرار خواهد گرفت. البته تا شروع آن بازی زمان مناسبی وجود دارد و اگر وضعیت جلالی بهبود پیدا کند شاید به بازی با شمس آذر برسد. قرار شده جلالی طی این مدت به تمرینات ویژه بپردازد تا شانس خود را برای بازی مقابل شمس آذر افزایش دهد.


نیمکت رؤیایی در انتظار نکونام
با توجه به خریدهای خوبی که شده استقلال در فصل پیش رو از یک نیمکت آماده برخوردار خواهد بود. طبق برآوردی که به تازگی شده بازیکنانی همچون سهرابیان، زکی‌پور، اسلامی، کوشکی، تورانیان، نیک‌نفس و رضاوند به عنوان شاخص‌ترین بازیکنان روی نیمکت خواهند نشست. البته محرومیت محمدی در هفته‌های آغازین یا احتمالاً جلالی شانس را برای این بازیکنان افزایش خواهد داد تا در ترکیب اصلی قرار بگیرند اما در شرایط عادی اگر همه ستاره‌های استقلال در ترکیب حضور داشته باشند، بازیکنانی که نام‌شان آمد روی نیمکت خواهند نشست تا به نوعی خیال سرمربی استقلال بابت داشتن یک نیمکت پر بازی آسوده باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی