خبر کوتاه

پایان اردو با یک برد سخت
پرسپولیس روز پنجشنبه در آخرین دیدار تدارکاتی خود در اردوی ترکیه، به مصاف تیم آهال ترکمنستان رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان گاریدو به پایان رسید. تک‌گل سرخپوشان در این بازی را علی علیپور در دقیقه 80 به ثمر رساند.
پرسپولیس با ترکیب الکسیس گندوز، حسین کنعانی(مرتضی پورعلی‌گنجی 65)، فرشاد فرجی(گئورگی گولسیانی 46)، ایوب العملود(یعقوب براجعه 65)، وحید امیری(محمد خدابنده‌لو 70) مسعود ریگی، سروش رفیعی، یاسین سلمانی(سهیل صحرایی 46)، فرشاد احمدزاده، علی علیپور و عیسی آل‌کثیر(سعید صادقی 70) مقابل حریفش بازی کرد. دقیقه۸۰  این بازی پاس عمقی خدابنده‌لو به سعید صادقی رسید و او با پاس رو‌ به بیرون علیپور را صاحب توپ کرد تا علیپور بلافاصله با یک شوت بغل پای دیدنی تنها گل بازی را به ثمر برساند‌. بعد از این بازی اردوی پرسپولیس در ترکیه به پایان رسید و دیشب کاروان این تیم به تهران برگشت.
 

غیبت دو ستاره در عکس دسته‌جمعی
اعضای تیم پرسپولیس در آخرین روز اردوی خود در ترکیه و در محل این اردو عکس دسته‌جمعی گرفتند.
در این عکس تمام اعضای کادر پزشکی، ماساژورها، تدارکات و حتی اعضای رسانه باشگاه پرسپولیس حضور داشتند. جالب اینکه حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس هم که یک روز قبل از پایان اردو به ترکیه رسیده بود کنار گاریدو و افشین پیروانی مدیر تیم در مرکز این عکس دیده می‌شوند.
در این عکس تمام بازیکنان جوان پرسپولیس که در اردو حضور داشتند هم دیده می‌شدند. در مجموع 29 بازیکن در این عکس دیده می‌شدند اما خبری از امید عالیشاه و اوستون اورونوف نبود. به نظر می‌رسد مصدومیت این دو بازیکن و اقدامات درمانی آنها در این اردو موجب شده بود تا در عکس تیمی غایب باشند.
 

اعتراض عجیب آهال به داوری
ساعتی بعد از پایان بازی تدارکاتی پرسپولیس مقابل آهال، این باشگاه ترکمنستانی در صفحه ایسنتاگرامی خود متنی منتشر کرد که نشان می‌داد ترکمن‌ها باخت مقابل پرسپولیس را قبول نداشتند و به داوری این بازی اعتراض کردند. در این استوری عجیب نوشته شده بود: «می‌خواهیم نمایش هر یک از بازیکنان باشگاه فوتبال آهال را تحسین کنیم، همه در بالاترین سطح بازی کردند! تیم با تمام توان خود به میدان آمد و بازیکنان شخصیت خود را نشان دادند! یک بازی دوستانه را مثل مهم‌ترین بازی دوران حرفه‌ای خود انجام دادند. باختیم؟ بله... دو دقیقه قبل از سوت پایان گل خوردیم! یک لحظه بحث‌برانگیز بود که 100درصد پنالتی به نفع ما باید گرفته می‌شد، دو موقعیت آفساید که در واقع آفساید نبودند... و در آن‌ موقعیت‌ها دو بار گل زدیم... به‌طور کلی بازی خوبی از بچه‌ها بود! مشکلی نیست، به مسیر خود ادامه می‌دهیم! پیروزی‌های ما هنوز در پیش است. آهال
 به پیش.»
جالب اینکه باشگاه پرسپولیس گل خود را در دقیقه ۸۰ اعلام کرده اما آهال مدعی است که این گل در دقیقه ۸۸ به ثمر رسیده است.

 
اورونوف به ذوب نمی‌رسد
با اعلام باشگاه پرسپولیس اوستون اورونوف فوق ستاره پرسپولیس در فصل قبل دچار مصدومیت شده و وضعیت نامشخصی دارد. ستاره ازبکستانی پرسپولیس در بازی جنجالی تدارکاتی تیمش مقابل جی‌آکادمی در ترکیه از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و در بازی دوستانه پنجشنبه مقابل آهال هم حاضر نبود.
با اعلام باشگاه پرسپولیس اوستون اورونوف فوق‌ستاره پرسپولیس در فصل قبل دچار مصدومیت شده و وضعیت نامشخصی دارد. گویا باید از ناحیه مصدومیت اورونوف عکسبرداری شود تا میزان دقیق دوری او از میادین مشخص شود. گفتنی است این احتمال وجود دارد که این بازیکن بازی اول تیمش در لیگ برتر را از دست بدهد و به بازی مقابل ذوب‌آهن
نرسد.

جستجو
آرشیو تاریخی