صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • ویژه المپیک 2024پاریس
  • ورزش جهان
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و بیست - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و بیست - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۸

در حاشیه

واکنش بلینگام به عصبانیت آنچلوتی

جود بلینگام که به همراه انگلیس در یورو ۲۰۲۴ حضور دارد، همچنان در حال سپری کردن تعطیلات تابستانی است. این بازیکن قرار است به زودی در تمرینات پیش فصل رئال مادرید حضور پیدا کند و منتظر بازگشت اعضای این تیم از اردوی امریکا است اما اظهارات جالبی که روز گذشته آنچلوتی درباره این ستاره انگلیسی مطرح کرد با واکنش بسیاری روبه‌رو شد. سرمربی ایتالیایی رئال مادرید مدعی شده بود که بارها با این بازیکن تماس گرفته اما او به تماس‌هایش پاسخ نداده و به همین دلیل از وینیسیوس جونیور خواسته که با او تماس بگیرد و بلینگام بلافاصله به تماس وینی پاسخ داده و در همان لحظه بوده که آنچلوتی گوشی را از وینیسیوس گرفته تا با او صحبت کند و به همین دلیل از بلینگام عصبانی است. در این میان، بلینگام کاریکاتوری را در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک گذاشت که تلفن همراهش را در حالی نشان می‌داد که تصویر ابروی بالا رفته معروف آنچلوتی روی آن مشخص بود و در حال زنگ خوردن با صدای «هی جود» بود اما او پاسخی به تماس‌های سرمربی تیمش نمی‌داد و به این شکل نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و با آن شوخی کرد تا نشان دهد که رابطه بسیار خوبی با سرمربی رئال دارد.

 

سرمربی برزیل
منتظر تصمیم دخترانش

تیم ملی والیبال برزیل در مرحله یک‌چهارم نهایی المپیک، با شکست برابر امریکا از رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی بازماند تا پس از پنج المپیک از رسیدن به جمع چهار تیم ناکام مانده باشد. علی‌رغم این شکست و با وجود خداحافظی برونو رزنده پاسور تیم ملی والیبال برزیل، پدر او برناردو رزنده قصد خداحافظی از تیم ملی والیبال برزیل را ندارد و اعلام کرد، در تیم ملی والیبال این کشور خواهد ماند اما هنوز معلوم نیست او سرمربی خواهد ماند یا پست دیگری را برعهده خواهد گرفت. برناردو رزنده گفت: «باید ببینم دخترانم چه فکری می‌کنند، باید با دقت در مورد زندگی‌ام تصمیم بگیرم. با این حال مسلم است که حتی اگر به عنوان سرمربی انتخاب نشوم، به این تیم نزدیک خواهم بود. من برای دست کشیدن از حمایت و پیشرفت این بازیکنان کنار نمی‌روم. چرخه جدیدی در حال شروع شدن است و باید به خوبی از آن عبور کنید. این تیم متعادل است، اما فاقد بعضی از ویژگی‌هاست که با بهترین تیم‌های جهان رقابت کند. من باید یاد بگیرم که چگونه با نسل جدید رفتار کنم تا مؤثرتر باشم.»

 

نهنگ، میهمان ناخواسته موج‌سواری المپیک

در طول مسابقه نیمه‌نهایی موج‌سواری زنان المپیک 2024 پاریس که در تاهیتی برگزار می‌شود، یک نهنگ غول‌پیکر به ورزشکاران نزدیک شد. البته خوشبختانه این نهنگ فاصله‌اش را حفظ کرد و خیلی هم به ورزشکاران نزدیک نشد. میهمان ناخوانده این رقابت‌ها مانع از راهیابی ورزشکار برزیلی به فینال نشد. در مسابقات موج‌سواری مردان نیز کائولی واست اهل تاهیتی که برای فرانسه مسابقه می‌داد، قهرمان شد. مقام دوم به جک رابینسون استرالیایی رسید و گابریل مدینا برزیلی بر سکوی سوم ایستاد.

جستجو
آرشیو تاریخی