صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • ویژه المپیک 2024پاریس
  • ورزش جهان
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و بیست - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و بیست - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۴

خبر

کیه‌زا به عربستان می‌رود
النصر و الاتحاد مشتریان جدی فدریکو کیه‌زا ستاره یوونتوس‌ هستند و مشکلی با رقم باشگاه ایتالیایی برای انتقال این بازیکن ندارند. جدایی کیه‌زا از یوونتوس قطعی است. این باشگاه ایتالیایی نام مهاجمش را در فهرست فروش خود قرار داده است. موتا، سرمربی جدید این تیم، رسماً اعلام کرده است به این بازیکن نیازی ندارد. رقم باشگاه یوونتوس برای فروش این بازیکن ۱۵ میلیون یورو است. روزنامه سعودی‌اسپورت عربستان از حضور کیه‌زا در لیگ این کشور خبر داد. این روزنامه نوشت: النصر مشتری جدی کیه‌زا است و مشکلی با پرداخت رقم مورد نظر باشگاه یوونتوس برای فروش این بازیکن ندارد. از الاتحاد به عنوان مشتری دیگر این بازیکن یاد می‌شود و به نظر می‌رسد او راهی لیگ عربستان خواهد شد.


ستاره‌های خیرونا یکی یکی می‌روند
یکی از اصلی‌ترین عوامل موفقیت خیرونا در فصل قبل، ستاره‌هایی بودند که در این تیم بازی می‌کردند. این ستاره‌ها البته چندان شناخته شده نبودند اما با درخشش در خیرونا بر سر زبان‌ها افتادند. حالا برخی از ستاره‌های اصلی خیرونا در فصل قبل، در تابستان جاری این تیم را ترک کرده‌اند. کوتو راهی بوروسیا دورتموند شده است. ساوینیو به منچسترسیتی پیوسته است. گارسیا راهی بایرلورکوزن شده است و دووبیک هم به تیم آاس رم پیوسته است و به این ترتیب چهار ستاره اصلی خیرونا از این تیم جدا شده‌اند. حالا باید دید که با رفتن این بازیکن‌ها از خیرونا، آیا این تیم در فصل پیش رو هم می‌تواند عملکرد فصل گذشته را تکرار کند و درخشان ظاهر شود یا اینکه خیرونا هم مثل خیلی از تیم‌های دیگر که درخشش مقطعی داشتند، دچار افت می‌شود و دیگر نمی‌تواند با تیم‌هایی مثل رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا رقابت کند.


نقشه رئال برای خرید ستاره بایرن
 آلفونسو دیویس مدافع چپ کانادایی بایرن مونیخ یکی از بازیکنانی است که مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار دارد و مادریدی‌ها به دنبال به خدمت گرفتن او هستند. گفته شده بود که رئال مادرید برای جذب آلفونسو دیویس صبر خواهد کرد تا در نهایت در تابستان پیش رو بتواند به عنوان یک بازیکن آزاد او را به خدمت بگیرد و هزینه‌ای برای جذب آلفونسو دیویس نکند. حالا relevo گزارش داده است که رئال مادرید یک دوراهی پیش روی بایرن مونیخ خواهد گذاشت. در حقیقت مادریدی‌ها قصد دارند که در روز‌های پایانی پنجره نقل و انتقالاتی این تابستان، به بایرن مونیخ پیشنهاد بدهند. در صورتی که بایرن مونیخ با این پیشنهاد موافقت کند، در همین تابستان آلفونسو دیویس به رئال مادرید می‌آید. اما اگر بایرن مونیخ با این پیشنهاد مخالفت کند، در تابستان بعدی رئال مادرید به صورت رایگان آلفونسو دیویس را جذب خواهد کرد. به نظر می‌رسد که رئال مادرید رضایت آلفونسو دیویس را جذب کرده است و این بازیکن کانادایی دوست دارد که در رئال مادرید بازی کند.

جستجو
آرشیو تاریخی