صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • ویژه المپیک 2024پاریس
  • ورزش جهان
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و بیست - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و بیست - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۴

دوری سه‌ماهه لنی یورو

لنی یورو تحت عمل جراحی قرار گرفته و نمی‌تواند سه ماه برای منچستریونایتد بازی کند. این مدافع میانی 18 ساله که با 52 میلیون پوند خریداری شده، در دومین بازی خود برای شیاطین سرخ، در باخت 2 بر یک مقابل آرسنال، در لس‌آنجلس دچار مصدومیت شد و نیاز به جراحی پیدا کرد. حالا بازیکن تیم زیر 21 سال فرانسه تا آبان نمی‌تواند بازی کند و دوباره کابوس فصل قبل به سراغ اریک تن‌هاخ آمده.
باشگاه مصمم است ماتیس دلیخت را از بایرن مونیخ بگیرد. یونایتد با مبلغ 42 میلیون پوندی بایرن برای هموطن مربی مخالفت کرده اما شاید با از دست دادن یورو، مجبور شود دوباره به میز مذاکره برگردد ضمن اینکه دفاع راست بایرن، نصیر مزروعی را هم می‌خواهند.
آمدن او به خریدن آرون وان بیساکا از سوی وستهام بستگی دارد اما سان گزارش داده انتقال ستاره سابق کریستال پالاس فعلاً نامشخص است چون او می‌خواهد 90 هزار پوند دستمزد هفتگی‌اش را در تیم غرب لندن هم بگیرد.
تن‌هاخ همچنین تأیید کرده تایرل مالاسیا مدافع کناری تیم دچار مصدومیت متاتارس شده و تا دو ماه نمی‌تواند بازی کند. از دست دادن یوروی جوان و مستعد بدترین ضربه‌ای بود که می‌توانست بر تن‌هاخ بعد از مشکلات دفاعی فصل قبل وارد شود. او مجبور شد 33 تغییر در خط دفاعی ایجاد کند و شاید اگر قهرمانی جام حذفی و پیروزی بر منچسترسیتی در فینال نبود، به اخراج او می‌انجامید.
شنبه دوباره باید در سوپرجام انگلیس به مصاف تیم پپ گواردیولا بروند و باز هم دچار بحران دفاعی شده‌اند. هری مگوایر احتیاطاً از ترکیب تیم برای باخت 3 بر صفر مقابل لیورپول کنار گذاشته شد و احتمالاً آماده بازی خواهد بود. اما دیگر مدافعان میانی تیم، ویکتور لیندلوف و جانی اوانز در جریان بازی به دلیل مصدومیت بیرون کشیده شدند به همراه وان بیساکا. برای بیشتر شدن مشکلات تن‌هاخ، راسموس هویلان هم با آسیب‌دیدگی همسترینگ سه هفته نمی‌تواند بازی کند.
جستجو
آرشیو تاریخی