صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • ویژه المپیک 2024پاریس
  • ورزش جهان
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و نوزده - ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و نوزده - ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۷

بلاتکلیفی آبی‌پوشان برای بازی‌های خانگی

استقلال نمی‌داند هفته دوم کجا باید بازی کند!

 پرسپولیس و استقلال که به دلیل بازسازی ورزشگاه آزادی نمی‌توانند آنجا میزبانی کنند، ورزشگاه تختی را جایگزین آزادی کردند. داود رفعتی دبیر ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها و علی جوادی مدیر کل ورزش استان تهران اعلام کردند که ورزشگاه تختی تا زمان شروع لیگ در دسترس پرسپولیس و استقلال قرار خواهد گرفت اما مشکل پیش‌روی این تصمیم، همان‌طور که مدیرکل ورزش استان تهران اعلام کرده بود، پرداخت نشدن ۳۵ میلیارد تومان سهم دو باشگاه برای استانداردسازی تختی است و اکنون کار‌ها در ورزشگاه تختی به کندی پیش می‌رود.
در حالی که رضا درویش مدعی شده بود که مهدی نصیبی در صحبت با او اطمینان داده بود با توجه به سرعت پیشرفت کار و تلاش دست‌اندرکاران پروژه، این ورزشگاه شاید هفته‌های ابتدایی لیگ برتر خلیج‌فارس در دسترس نباشد ولی در حال حاضر نصب صندلی‌ها آغاز شده و برای برگزاری بازی‌های پرسپولیس در لیگ نخبگان در اختیار آنها خواهد بود اما این ادعا هم از سوی نصیبی تکذیب شد تا مشخص شود ورزشگاه آزادی در اختیار سرخابی‌ها نخواهد بود.
استقلال و پرسپولیس در شرایطی باید ورزشگاه خود برای لیگ بیست‌وچهارم را تا روز چهارشنبه اعلام کنند که هنوز مشخص نیست کدام ورزشگاه می‌تواند گزینه خوبی باشد. این در حالی است که یکی از مهم‌ترین دیدار‌های لیگ برتر یعنی شهرآورد بزودی در هفته ششم برگزار می‌شود و هنوز دو تیم نمی‌دانند که قرار است در کدام ورزشگاه میزبان دیدار‌های خود باشند و تکلیف میزبانی در لیگ نخبگان هم مشخص نشده است.
این موضوع برای استقلالی‌ها کمی بهتر است چراکه این تیم در سه هفته اول تنها در یک بازی میزبان است اما نکته قابل توجه آن است که با وجود بازدید چندباره از تختی و تلاش برای احیای زمین آن، تا این لحظه مشکل حل نشده و تختی نمی‌تواند میزبان باشد. سازمان لیگ بشدت از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گلایه دارد و مسئولان آن می‌گویند ای‌کاش به جای برگزاری اردو در ترکیه، این دو تیم احساس نگرانی کرده و ورزشگاه محل برگزاری مسابقات خود را انتخاب می‌کردند.
اکنون هیچ‌کس نمی‌داند پرسپولیس و استقلال فصل جدید را در کدام ورزشگاه استارت خواهند زد!
جستجو
آرشیو تاریخی