بی‌سرپرستی، پاشنه آشیل تیم است

صادقی: استقلال باید فقط برای قهرمانی بجنگد

فائزه زمانی
خبرنگار


امیرحسین صادقی پیشکسوت باشگاه استقلال مسأله بی‌سرپرستی تیم را در حال حاضر یکی از بزرگترین معضلات باشگاه می‌داند. او معتقد است در شرایطی که همیشه بزرگانی مثل منصورخان پورحیدری با تکیه بر این سمت آرامش را به تیم تزریق کرده و نقطه قوت استقلال بودند، حالا معضل بی‌سرپرستی به پاشنه آشیل تیم تبدیل شده است.
صادقی درباره شرایط استقلال تا به اینجای کار می‌گوید: «شرایط استقلال الان نسبت به بی‌خبری هواداران و سکوت باشگاه و انتخاب دوباره نکونام خوب پیش رفته است. خیلی در جریان ریز مسائل باشگاه و خریدها نیستم اما مهم این است که کادرفنی و در رأس آنها جواد نکونام با توجه به لیستی که در نظر گرفته از خریدهایشان رضایت داشته باشند تا قهرمانی‌ای که فصل قبل با یک امتیاز از دست دادند را این فصل به دست آورده و دل هواداران را شاد کنند.»
او در واکنش به حواشی فصل قبل جواد نکونام گفت: «هر موضوعی را نمی‌شود به زبان آورد. جواد نکونام فصل قبل تنها بود و همین فشار زیادی به او وارد می‌کرد. نکونام مجبور بود مسائل را به تنهایی حل کند و همین باعث می‌شد که خودش در تمام جنگ‌های مطبوعاتی ورود کند و بار نیمکت را به دوش بکشد. امیدوارم امسال مدیریت باشگاه این مسائل را کنترل کرده و آرامش ایجاد کند تا سرمربی تیم فقط روی مسائل فنی تمرکز کند.»
پیشکسوت استقلال معتقد است مسأله سرپرستی در حال حاضر پاشنه آشیل آبی‌پوشان است: «وزنه سنگین نیمکت استقلال همیشه سرپرستانش از جمله بزرگانی مثل منصورخان پورحیدری و میرشاد ماجدی بوده است. همیشه این بزرگان سعی داشته‌اند که آرامش را به نیمکت استقلال برگردانند. درحالی که موضوع سرپرستی استقلال همیشه نقطه قوت تیم بوده است، حالا به پاشنه آشیل باشگاه تبدیل شده است. امیدوارم این معضل بزودی حل شود و مسئولان باشگاه کسی را انتخاب کنند که وزنه سنگینی بوده و کمک حال باشگاه باشد. یادم می‌آید زمانی که منصورخان پورحیدری سرپرست باشگاه بود، اسمشان که می‌آمد، هواداران و کل تیم به پایش بلند می‌شدند. امیدوارم این بحث مجوزها بزودی حل شود و استقلال بتواند فصل جدید را با انتخاب فردی شایسته به عنوان سرپرست شروع کند.»
صادقی استقلال را همیشه مدعی قهرمانی می‌داند: «من فصل قبل از نزدیک اردوها و بازی‌های تیم را می‌دیدم اما در حال حاضر خبر موثقی ندارم و باید حداقل یک بازی تدارکاتی از تیم ببینم که بتوانم نظر بدهم. به همین خاطر فعلاً نمی‌توانم راجع به مسائل فنی تیم چیزی بگویم اما استقلال همیشه مدعی است و باید برای قهرمانی بجنگد و باتوجه به اینکه فصل قبل شرایط فراهم نشد، امیدوارم فصل جدید همه چیز خوب پیش برود و جام را به خانه بیاوریم.»

جستجو
آرشیو تاریخی