خبر

فعلاً سه مصدوم در اردو
پرسپولیس دومین جلسه تمرینی خود را در اردوی ترکیه، از ساعت 10 صبح دیروز (چهارشنبه) به مدت ۶۵ دقیقه در زمین منطقه حسنین برگزار کرد. البته محل تمرین پرسپولیس، به فاصله اندکی از هتل محل اقامت در منطقه‌ای جنگلی قرار دارد.
تمرین‌های بدنی، حفظ توپ در دو گروه و شوتزنی روی دو دروازه بخش‌هایی از برنامه صبح دیروز بود. عرفان ملاپور که سه‌شنبه شب وارد اردو شد نیز در این تمرین حضور داشت و علاوه بر تمرین گروهی، برنامه اختصاصی نیز انجام داد.
امید عالیشاه، سعید صادقی و محمد مهدی احمدی نیز برنامه اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی انجام دادند. اورونوف دیگر مصدوم سرخ‌هاست که قرار بود دیشب به اردو اضافه شود.
  

جریمه 200 میلیونی تأیید شد
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال جریمه 200 میلیون تومانی باشگاه پرسپولیس را تأیید کرد.
در رأی مربوطه آمده است: «در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به پرداخت مبلغ دو میلیارد ریال جریمه نقدی بدلیل عدم رعایت معیارهای درجه B آیین‌نامه صدور مجوز باشگاهی به لحاظ ارتکاب تخلفات منعکس در پرونده نظر به اینکه به موجب بند ج ماده 6 دستورالعمل جرایم آیین‌نامه صدور مجوز باشگاهی رأی صادر قطعی می‌باشد لذا قرار رد درخواست تجدیدنظرخواهی صادر و اعلام می‌گردد رأی صادره قطعی است.»
  

جای سرلک در لیست محفوظ است
میلاد سرلک هافبک دفاعی پرسپولیس که در نقل و انتقالات زمستانی فصل قبل برای گذراندن خدمت سربازی راهی ملوان شد، خیلی در این تیم به میدان نرفت. سرلک که هنوز با پرسپولیس قرارداد دارد، هنوز چند ماه از خدمت سربازی‌اش مانده و باید در تمرینات ملوان حاضر شود. سرلک که می‌خواهد دوباره به پرسپولیس برگردد، قصد دارد با گرفتن کفالت پدرش چند ماه زودتر از موعد مقرر معافیت خود را دریافت کند و به جای ملوان در تمرینات پرسپولیس شرکت کند.
در حال حاضر و با در نظر گرفتن اینکه احتمالاً مهدی عبدی و احمد گوهری از جمع سرخ‌ها جدا خواهند شد لیست بزرگسال پرسپولیس چهار جای خالی دارد که ظاهراً یک جا برای سرلک در نظر گرفته شده و جای او در فهرست تیم محفوظ است.
 

جوانان پرسپولیس صدرنشین شد
تیم جوانان پرسپولیس در دومین بازی این فصل خود از رقابت‌های لیگ برتر این رده سنی مقابل پاس قوامین قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید .در این بازی، پرسپولیس ابتدا با گل نیما شکوهی‌نژاد از حریف خود پیش افتاد ولی در ادامه، پاس با دو گل نتیجه را تغییر داد اما در نهایت این سرخپوشان بودند که با به کنترل درآوردن بازی و گل‌های دقیقه ۶۵ و ۹۰ مهدی زنگویی و سید امیرمحمد موسوی نتیجه را به سود خود رقم زدند. در پایان هفته دوم، سه تیم ۶ امتیازی هستند ولی شاگردان حسن خان‌محمدی با تفاضل گل بهتر به صدر جدول راه یافتند.

جستجو
آرشیو تاریخی