دردسر پرسپولیس در آسیا

مرتضی فنونی‌زاده
بازیکن سابق پرسپولیس

دست زدن به شاکله اصلی تیم و دیر خرید کردن مسائلی است که ممکن است پرسپولیس را با چالش‌های زیاد و سختی در طول فصل خصوصاً در ابتدای فصل که قرعه سختی وجود دارد مواجه سازد اما به هر حال چاره‌ای نیست و فقط می‌توان با تلاش چند برابری از سوی گاریدو، کادر و بازیکنان مشکلات و ناهماهنگی‌ها را با وجود فاصله کمی که تا پایان فصل وجود دارد، جبران کرد. درباره این مورد هواداران هم بحق نگران شرایط تیم‌شان هستند و دایماً این نگرانی را با ما در میان می‌گذارند. به همین دلیل ما هم وظیه داریم مراتب نگرانی هواداران را به مدیریت انتقال دهیم که در مقطع حساس فعلی خیلی جدی‌تر پای کار باشند و بازیکنان خوبی را به خدمت بگیرند که روند قهرمانی‌های پرسپولیس در لیگ برتر با چالش مواجه نشود.
در سال‌های قبل با تیم‌های به‌مراتب منسجم‌تر و هماهنگ‌تر از تیم فعلی در آسیا با مشکل مواجه بودیم به همین دلیل با وجود تغییرات زیاد و خریدهایی که صورت گرفت من برای لیگ نخبگان آسیا که موفقیت در آن نگرانی اصلی پیشکسوتان و هواداران است واقعاً نگرانم.
با وجود سن مدافعان مرکزی بسیار خوب پرسپولیس که واقعاً بهترین‌های ایران و آسیا هستند گاریدو می‌تواند از سیستم 2-5-3 استقاده کند و اگر از دو بازیکن کناری قوی هم در کناره‌ها بهره ببرد حتماً می‌تواند تیمی بسیار قوی و هجومی را روانه مسابقات کند.
در این فصل بازیکنان جوان بسیار خوبی مانند حبوباتی و براجعه و چندین جوان خوب دیگر به شکل بی‌سابقه‌ای به تیم اصلی پرسپولیس اضافه شده‌اند که اگر گاریدو هنر استفاده از این بازیکنان جوان را داشته باشد می‌تواند در کنار بقیه بازیکنان باتجربه تیمی بسیار پویا را به مصاف حریفان بفرستد و تیم‌های مقابل را با مشکلات جدی مواجه سازد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی