اردوگاه آبی

زیلیکیچ تأیید می‌شود؟
درباره اینکه زیلیکیچ مورد تأیید نکونام قرار بگیرد یا نه، اخبار متعددی به گوش می‌رسد. حتی از ترکیه شایعاتی مخابره می‌شود که سرمربی استقلال به مدیران باشگاه اعلام کرده زیلیکیچ  وضعیت فنی ایده‌آل مدنظر او را ندارد. این خبر هنوز از سوی جواد نکونام تأیید نشده است اما به نظر می‌رسد در روزهای آتی درباره این بازیکن نظر قطعی داده شود. البته شایعاتی هم مطرح شد دال براینکه برخی مسئولان استقلال شخصاً قصد دارند وضعیت فنی این بازیکن را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند که این اخبار صحت ندارد و تصمیم گیرنده درباره ماندن یا جدایی زیلیکیچ سرمربی تیم است.


تصمیم‌گیری درباره مهدی‌پور
با وجود اینکه جواد نکونام از مدیران باشگاه استقلال خواسته قرارداد با مهدی‌ مهدی‌پور تمدید شود اما مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند در روزهای آتی طی برگزاری یک نشست دو نفره با این بازیکن وضعیت او را به دقت مورد بررسی قرار داده و درباره میزان دستمزدی که این بازیکن می‌خواهد به گفت‌و‌گو بنشینند. در واقع تداوم حضور مهدی‌پور در استقلال منوط به موافقت مالی با مسئولان باشگاه است و باید دید دو طرف به جمع‌بندی دراین خصوص خواهند رسید یا خیر؟


پیشنهاد بالای گودرزی به استقلال
در مذاکراتی که مهدی گودرزی و مدیربرنامه‌هایش با باشگاه استقلال داشته این بازیکن پیشنهادی به مسئولان این باشگاه داده که مورد قبول واقع نشده است. درواقع اختلاف اصلی باشگاه استقلال با این بازیکن بر سر همین مبلغ پیشنهاد داده شده است و باید دید در ادامه مذاکرات آیا گودرزی کوتاه خواهد آمد یا اینکه بر سر مواضع خود باقی خواهد ماند. البته مسئولان باشگاه هوادار نیز به دنبال دریافت مبلغ قابل توجهی بابت صدور رضایتنامه این بازیکن هستند و باید دید در روزهای آتی چه اتفاقاتی میان باشگاه استقلال و این بازیکن رخ خواهد داد.


تغییرات همچنان ادامه دارد
تمرینات استقلال با انگیزه بالا در اردوی ارزروم ترکیه دنبال می‌شود و شرایط درون اردویی بسیار ایده‌آل است. در همین راستا بازیکنان نیز بابت شرایط مطلوب اردویی ابراز رضایت کرده‌اند و از وضعیت به وجود آمده برای آماده‌سازی پیش فصل رضایت کامل دارند. اما در این اردو جواد نکونام قصد دارد وضعیت فنی برخی بازیکنان خود را به دقت زیر نظر بگیرد تا اگر برخی بازیکنان رضایتمندی او را فراهم نکردند، از لیست کنار بروند. گفته می‌شود بازیکنانی که اکنون در اردوی ترکیه حضور دارند، هیچ قطعیتی روی تداوم حضور همه آنها در لیگ آتی نخواهد بود.


خالدآبادی در حال تمرین
بعد از اینکه باشگاه استقلال رسماً به خالدآبادی اعلام کرد باید در تمرینات تیمش در ترکیه حضور یابد و اگر به ترکیه نرود با جریمه مواجه خواهد شد، محمدرضا خالدآبادی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال راهی ترکیه شد تا در اردوی این تیم شرکت کند. پیش‌تر خالدآبادی خواهان جدایی بود و تیم‌هایی مثل آلومینیوم اراک خواستار این بازیکن شده بودند اما مسئولان استقلال به این بازیکن اعلام کردند که به او در این فصل نیاز دارند و به همین دلیل این بازیکن راهی ترکیه شد.
خالدآبادی فصل گذشته یک بار مقابل تراکتور برای استقلال به میدان رفت و بیشتر پشت نام سیدحسین حسینی قرار داشت.


فریبا:تیم به آرامش رسیده است
بهتاش فریبا معتقد است که از وقتی استقلال به هلدینگ واگذار شده آرامش به تیم آمده است و باشگاه تنش‌های فصل گذشته را ندارد.
پیشکسوت استقلال بر این باور است هلدینگ حمایت مالی خوبی دارد و تعامل کادرفنی، مدیریت و... می‌تواند تضمینی برای آینده تیم باشد.
 فریبا به این نکته هم اشاره کرده که در استقلال هر کسی کار خودش را می‌کند و بدون شک اگر دخالتی در کار هم نداشته باشند نتایج می‌تواند بهتر باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی