بازیکن سابق چلسی در تمرین استقلال حاضر شد

عقد قرارداد با کاکوتا به شرط آزمایش پزشکی


 
 گائل کاکوتا، ملی‌پوش ۳۳ ساله اهل کنگو که با پیشنهاد استقلال تهران مواجه شده بود، روز گذشته در تمرینات این تیم حضور یافت.
  گائل کاکوتا بازیکنی است که سابقه حضور در چلسی، فولام، بولتون، لاتزیو، سویا و... را هم دارد و این ملی‌پوش کنگویی از حیث رزومه، مشکلی نخواهد داشت. کاکوتا که با وجود بازی در همه رده‌های تیم‌ملی فرانسه، ترجیح داد در نهایت برای تیم بزرگسالان کنگو به میدان برود، دوران حرفه‌ای فوتبالش را با تیم لنس فرانسه شروع کرد و خیلی سریع چشم استعدادیابان باشگاه چلسی را گرفت. همین اتفاق باعث شد تا با عقد قراردادی طولانی‌مدت راهی لیگ‌ برتر انگلیس شود و پیراهن آبی شیر‌های استمفوردبریج را به تن کند. البته با توجه به حضور پرتعداد ستاره‌ها در لندن، شش‌ سال سابقه حضور کاکوتا در چلسی با انتقال قرضی او به باشگاه‌های بزرگی مثل فولام، بولتون، لاتزیو و رایووایکانو همراه بود و بیشتر دوران حضور خود در چلسی را به صورت قرضی از این تیم دور بود.
 این بازیکن فصل گذشته در 22 مسابقه برای تیم آمیان در لیگ دو فرانسه به میدان رفته و 19 بازی را به صورت فیکس برای تیمش بازی کرده است. او 3 بار در تیم منتخب لیگ دو فرانسه قرار گرفته و در طول 22 بازی خود 6 گل به ثمر رسانده و تنها 2 پاس گل به ثبت رسانده است.
 از آنجایی که او از سال 2012 تا امروز هر فصل حداقل 4 بازی را به علت مصدومیت از دست داده و بدترین عملکردش هم در سه فصل اخیر از نظر مصدومیت به ثبت رسانده است، باشگاه استقلال با احتیاط بیشتری برای عقد قرارداد با این بازیکن عمل کرده و عقد قرارداد را منوط به آزمایشات پزشکی کرده است. او روز گذشته در تمرینات استقلال حضور داشته و قرار است پس از تأیید در تست‌های پزشکی قرارداد خودش را با این باشگاه ثبت کند.
 حال باید منتظر ماند و دید کاکوتا کنگویی در استقلال می‌تواند موفق باشد یا خیر.

جستجو
آرشیو تاریخی